کودکان

۳۰ فیلم آموزش زبان انگلیسی با آهنگ برای کودکان (دانلود رایگان)

گاما

در ادامه آموزش های کاربردی زبان انگلیسی بعد از حدود ۲ هفته گشت و گذار در اینترنت و از بین صدها ویدیو، بیش از ۳۰ کلیپ چسبیده به هم با زیرنویس را برای یادگیری زبان انگلیسی کودکان در اختیارتان قرار می دهیم. ضمنا یک دیکشنری انگلیسی جذاب تصویری هم برای کودکان در این فایل ها پیوست شده است.

چرا آهنگ و ترانه‌؟

ترانه‌ ها، بازی هایی هستند که میتوانید با خود به هر جا ببرید. والدین و کودکان میتوانند آنها را در هر زمان و هر مکانی بخوانند تا حالشان را تغییر دهند یا اوقات بی ‌حوصلگی شان را با فعالیتی شاد پر کرده باشند. ترانه ‌ها نیازی به اسباب بازی، تجهیزات یا حتی یک کتاب برای مقدمه چینی ندارند؛ بلکه، به صدایی که ترانه را به زبانی دیگر میخواند بستگی دارد تا بتواند انگیزه ی بازی کردن با آن ترانه را ایجاد کند. برخی از آنها ممکن است با حرکات فیزیکی همراه باشند چرا که فهمیدن آن را تسهیل کرده و به حفظ آن کمک میکند.

یک ترانه، برای کودکان خردسال، تجربه‌ ی کوتاه اما کاملی است که منطبق بر گستره ی دایره توجه آنهاست. به مانند یک داستان کوتاه است: یک آغاز، یک پایان و محتوای خودش را دارد. هنگامی که کودکان به تمرین این صحنه ‌ها پرداختند؛ احساس اعتماد به نفس میکنند، چرا که میدانند محتوای زبانی مورد نظر، تثبیت شده است. حتی، سرعت خوانش نیز میتواند روش مناسبی برای عوض کردن فضا باشد. زبان جذاب و پویا – عمدتا مشابه تبلیغات پر زرق و برق تلویزیونی – و متن کوتاه، فرایند سپردن به حافظه را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

کودکان خردسال میخواهند بلافاصله به زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنند و بیزارند از اینکه نتوانند آنچه دلشان میخواهد را به زبان آورند. ترانه ها این فرصت را در اختیار آنها قرار میدهند تا حس کنند از اولین جلسات میتوانند “کلمات انگلیسی زیادی را، به سرعتی درست مانند بزرگترها، بگویند”. صرفا بازی کردن با زبان انگلیسی نمیتواند رضایت عمیق و انگیزشی ایجاد کند؛ بلکه، این ها ناشی از ممارست تا پایان یک تکلیف معین است؛ مانند هنگامی که یادگیری یک ترانه کاملا پایان یابد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

یادگیری صحبت کردن به زبان انگلیسی میتواند برای کودکان خردسال ترسناک به نظر برسد. بلد بودن ترانه ها میتواند قدم به قدم موجب انگیزش شوند و کودکان را، به ویژه در مراحل اولیه‌ ی یادگیری انگلیسی و هنگامی که احساس میکنند پیشرفت شان سرعت لازم را ندارد، تشویق کنند.

کودکان خردسال، که گاهی از صحبت کردن به زبان انگلیسی خجالت میکشند؛ عمدتا با پیش کشیدن یک ترانه با بزرگتری که مشوق آن ها باشد، شروع به صحبت کردن میکنند. با اشتراک گذاری یک متن مناسب و سرگرم کننده، اعتماد به نفس آنها رشد میکند تا هنگامی که به تنهایی بتوانند ترانه‌ ی کوتاهی را بخوانند.

دانلود ترانه ها

type  دانلود فیلم های این پکیج

volume   حجم: حدود ۱ گیگابایت

level   سطح: مناسب برای همه سنین و سطوح مبتدی-متوسط

به دنبال یادگیری سریع تر، حرفه ای تر، کامل تر و با کیفیت فول اچ دی هستید؟ بهترین پکیج آموزش زبان انگلیسی کودکان موجود در ایران را ببینید!

بسیار کاربردی

هر گونه سوالی در زمینه این مطلب دارید در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

زبانمهر

حتما بخوانید!

6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست