تصویر پکیج آموزش انگلیسی رزتا استون

۴ نکته مهم پیش از خرید پکیج آموزش زبان انگلیسی رزتااستون

گاما

چه برای اندروید یا برای کامپیوتر و تبلت، فرقی نمی کند! پیش از خرید اینترنتی پکیج آموزش زبان انگلیسی رزتا استون حتما این ۴ نکته را بخوانید! این مطلب حاصل چندین سال سابقه اساتید آموزش زبان انگلیسی داخل کشور و چند موسسه معتبر آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور می باشند. پس دست نگه دارید و این مطلب را حتما قبل از خرید بسته رزتا استون بخوانید.

این پست در واقع یک راهنمای مفید برای معرفی، مزیت ها (ویژگی ها)، معایب، نحوه استفاده و نکات ریز دیگری است که موقع خرید اینترنتی یا پستی Rosetta stone باید بدانید.  این نظر شخصی نیست و از وب سایت های معتبری همچون فولنت یو، fluent in 3 months ، brighthubeducationو … بعلاوه تجربه تنی چند از اساتید آموزش زبان می باشد.

۱- مزایا و ویژگی های اصلی بسته آموزش زبان انگلیسی رزتا استون (اندروید و کامپیوتر)

در درجه اول همه ما می دانیم که این بسته آموزشی حاصل تجربه و تحقیق بیش از 5 سال مدرسان موسسه Rosetta Stone می باشد. اما احتمالا شما هم از اساتید یا کارکشته های زبان شنیده اید که این پکیج را فقط مبتدی ها و آن هم به مدت محدود استفاده کنند. متد رزتا استون ضعف های بسیاری دارد که به راحتی قابل حل نیستند، ضمن اینکه اشتباهات گرامری و معنای آن در نسخه فارسی شده (دارای محیط فارسی) کاملا مشهود است.

  • زمانی توسط موسسات معتبری تدریس می شد اما دیگر خیر!
  • ویژگی جالب تشخیص صدا (Speech recognition) دارد و کمک قابل توجهی به تقویت تلفظ زبان انگلیسی شما می کند.
  • همچنین این بسته مکالمه و صحبت کردن در شرایط متنوع و بسیار کاربردی را به شما آموزش می دهد، از صحبت راجب آب و هوا، شروع یک دوستی، صحبت با پزشک، موقعیت های اضطراری و …
  • این بسته در صورتی که نسخه جدید و اورجینال آن را تهیه کنید، دارای محیط فارسی بوده، قابل نصب بر روی کامپیوتر، موبایل و تبلت می باشد.
  • این نرم‌افزار از طریق ایجاد وابستگی کلمات با اشیا، زبان را به همان روشی که زبان مادری خود را آموخته‌اید، آموزش می‌دهد. رزتا استون از تصاویر برای معنی بخشیدن به کلمات استفاده می‌کند و دستور زبان و گرامر هم از طریق مثال‌هایی در زندگی واقعی و روزمره آموخته خواهد شد. با کمک این مجموعه نه تنها توانایی صحبت کردن با اطمینان را کسب خواهید نمود، بلکه ذهن شما قابلیت تفکر به زبان مربوطه را پیدا خواهد کرد.

 

پس این بسته مزایای بی شماری دارد. اما نکاتی هم هستند که قبل از خرید باید به آنها دقت کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

۲- معایب موجود (برای برخی زبان آموزان)

همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم، هر فردی روش یادگیری خاص خود را دارد. یکی از طریق تصاویر بهتر می آموزد یکی از طریق متن و یکی از طریق سرگرمی. یکی از نقاط ضعف این پکیج این است که بازی ها و جنبه سرگرمی آن در حد ضعیفی طراحی شده است. پس اگر می خواهید زبان انگلیسی را در رزتااستون از طریق بازی و سرگرمی بیاموزید ممکن است این بسته ایده آل شما نباشد.

در کنار این موضوع، رزتا استون دروس را گام به گام و کاملا آهسته به شما یاد می دهد. بنابر این اگر زبان آموز باهوش و پیشرفته ای هستید، سرعت این نرم افزار برای شما کم خواهد بود (هرچند در عوض این سرعت کم، دروس را کامل و پایدار یاد می گیرید)

اشتباهات زیاد معنایی و تلفظ در رزتا استون و مشکلاتی که اخیرا در متد آن بررسی شده است را احتمالا شنیده اید.

برخی از شرکت های ترجمه کننده این نسخه از نرم افزار، بخش هایی از آن را حذف کرده اند! به هر دلیلی… این باعث عدم یادگیری کامل شما می شود. پس در انتخاب نسخه اورجینال دقت کامل را داشته باشید.

تصویر محیط نرم افزار آموزش انگلیسی رزتا استون اندروید و کامپیوتر

ضمنا اگر نسخه جدید و اورجینال بسته انگلیسی را تهیه نکنید، محیط نرم افزار فارسی نخواهد بود و مدام مجبورید بدنبال معنای لغات و جملات بگردید که وقت زیادی از شما خواهد گرفت.

و ویژگی های بسیار دیگری که از اینجا می توانید بخوانید. اما مجددا در این مطلب نیز اشاره کردیم که اپلیکیشن های مشابه مثل تل می مور و خود اپ چرب زبان گزینه های بسیار بهتری برای یادگیری هستند.

۳- نحوه استفاده از بسته آموزشی رزتا استون انگلیسی

در درجه اول همانطور که گفتیم نه تنها ما بلکه استاد خبره ای رزتا استون را پیشنهاد نمی کند اما اگر اصرار بر استفاده دارید باید گفت در استفاده از رزتااستون انگلیسی یا هر اپلیکیشن دیگری، دقت زیادی به خرج دهید:

  • یک زمان مشخص بصورت روزانه برای یادگیری تعیین کنید و به آن پایبند بمانید! مثلا روزانه حداقل یک ساعت را به کار با این پکیج اختصاص دهید. زمانی که تعیین می کنید بستگی به خودتان دارد ولی تحقیقات و تجربیات به شما می گویند که بیش از ۳ ساعت مطالعه زبان انگلیسی کمک آنچنانی به یادگیری شما نمی کند.
  • دروس را هر ماه یک بار تکرار کنید. این یک بسته نرم افزاری است و یکی از مزیت های عمده آن نسبت به کلاس های حضوری همین است که شما می توانید یک درس را ده ها بار ببینید و تکرارکنید و خیلی راحت یاد بگیرید. رمز یادگیری پایدار همین تکرار کردن است.
  • حتما یک دیکشنری انگلیسی در کنار خود داشته باشید یا از گوگل ترنسلیت استفاده کنید تا معانی واژه های جدید را با واژه های جدیدتر بیشتری یاد بگیرید.

۴- نکات مهم دیگر…

همانگونه که قبلا هم عرض کردیم، نسخه فارسی آن اشتباهات معنایی و تلفظی زیادی دارد. ما بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان را در اینجا معرفی کرده ایم که عمدتا هم رایگان می باشند اما اگر اصرار بر رزتا استون دارید نسخه انگلیسی به انگلیسی اندروید را از اینجا به رایگان دانلود کنید.

هر سوالی دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید تا در چرب زبان به آن پاسخ دهیم.

ترفندهای کاربردی زبان انگلیسی

دانلود رایگان منابع کاربردی زبان انگلیسی

زبانمهر

حتما بخوانید!

31 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست