اپلیکیشن زبان

15 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان برای فارسی زبانان (اندروید آیفون)

گاما

یادگیری زبان انگلیسی اگر چه زمان بر است اما اگر منابع باکیفیتی انتخاب کنید، به کاری سرگرم کننده و فوق العاده جذاب تبدیل می شود. در این مطلب با کمک نظرات کاربران، پیشنهادات اساتید و تجربه چندین ساله، 15 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان هم برای اندروید و هم ios را جهت دانلود رایگان به شما معرفی می کنیم.

اگر دنبال نرم افزارهای خودآموز هستید این مطلب را بخوانید: ۵تا از بهترین نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی اندروید و کامپیوتر

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنیم این مطلب را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا منابع رایگان و باکیفیت زیادی را می توانید از همینجا دانلود کنید!

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول می کشد؟

این زبان نسبت به زبان های دیگری مثل چینی یا لهستانی که از زبان های سخت هستند، در درجه متوسط و حتی آسان قرار می گیرد.

اصولا یادگیری بعضی از زبان های خارجی برای ما فارسی زبانان سخت تر از کسانی است که زبان مادری متفاوتی دارند. بطور واضح، یادگیری زبان آلمانی برای انگلیسی زبانان بسیار راحت تر از ماست. چرا؟ چون بسیاری از ساختارهای گرامری و لغات مشابهی با آلمانی دارند.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

در واقع جواب این سوال می تواند کمی دشوار باشد. در کل زبان انگلیسی جزو زبان های سخت به حساب نمی آید ، هر چند زبان راحت و آسانی نیز نیست. طبق تجربیات موسسات مختلف و خود زبان آموزان در سرتاسر دنیا، سختی یا آسانی همیشه در قیاس با یکدیگر مشخص می شود. زبان انگلیسی در مقایسه با زبانی مثل زبان عربی یا زبان روسی زبان آسانی به حساب می آید. در کل چنین زبانی را می توان در درجه متوسط از نظر زبان های دیگر دانست.

برای فارسی زبانانی که زبان انگلیسی را در حد بسیار مبتدی می باشند و روزانه ۳ ساعت وقت برای مطالعه بگذارند حدود ۱۳ ماه زمان نیاز است که به سطح متوسط برسید.  اگر کلاس بروید و فشرده تر کار کنید بسته به استعداد شما تا ۸ ماه ممکن است این زمان کاهش یابد.

ما هیچ اپلیکیشنی را خارج از این لیست پیشنهاد نمی کنیم. بسیاری از اپلیکیشن های بخصوص فارسی زبان که توسط افرادی تازه کار با نام استاد فلان و فلان و کریمی ونارنین و … تهیه شده اند سرشار از اشتباهات معنایی و ناپیوستگی یادگیری هستند و کار یادگیری زبان را برای تان سخت خواهند کرد. ماهها وقت گذاشته ایم و همه اپ ها را تست کرده ایم تا به یک لیست جامع رسیده ایم!

در آخر همین مطلب 10 ترفند با لینک دانلود قرار داده شده که سرعت یادگیری شما را تا 2 برابر افزایش می دهند آنهم فقط با سرگرمی و بدون صرف انرژی!

4 نکته برتر برای زبان آموزانی که با کمک اپلیکیشن یاد می گیرند

آیا می خواهید زبان انگلیسی را آنلاین یاد بگیرید؟ در اینجا 4 نکته برتر برای زبان آموزان آورده شده است:

1-  برنامه را دنبال کنید.

داشتن یک روال روتین برای موفقیت بسیار مهم است چراکه نشان می دهد دقیقا چه چیزی و چگونه باید مطالعه کنید.

دنبال کردن یک برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی این سردرگمی را از بین می برد که آیا در مسیر درستی هستید یا نه. علاوه بر این باعث می شود تمرکزتان روی موارد مهمتر حفظ شود.

2- تمرین کنید.

تمرین زیاد بخش مهمی از یادگیری زبان انگلیسی است.

  • تمرین موثر یعنی حرکت در جهت اهداف. یعنی اینکه به برنامه پایبند باشید و به طور مستمر تمرین کنید به خصوص در قسمت ها و مهارت هایی که می خواهید آنها را تقویت کنید.
  • برای پیشرفت بهتر یادگیری خود را به کتاب محدود نکنید و حتما آموخته های خود را تمرین کنید.

3- بازخورد داشته باشید.

همیشه به دنبال سوال و بازخوردهای سازنده باشید. هرگز آنقدر خجالتی نباشید که نتوانید درخواست کمک کنید.

  • بازخورد موثر کمک می کند تا بلافاصله بفهمید چه چیزی را خوب انجام می دهید و چه چیزی را باید تقویت کنید.
  • به شما نشان می دهد که دقیقا روی کدام قسمت ها باید کار کنید تا بهتر شوید و به اهداف خود برسید.

4- انگیزه خود را حفظ کنید.

حفظ انگیزه و تعهد به اهداف خود در یادگیری زبان انگلیسی نیمی از راه موفقیت می باشد.

  • داشتن انگیزه باعث می شود تا اشتیاق برای مطالعه و یادگیری زبان بیشتر شود.
  • بیشتر تلاش خواهید کرد.
  • یکی از بهترین راه ها برای حفظ انگیزه این است که هدف نهایی خود را تجسم کنید و اینکه با دستیابی به آن چه حسی خواهد داشت.
  • وقتی بتوانید این احساسات مثبت را ایجاد کنید، انگیزه های لازم را به دست خواهید آورد.

مشکل چیست؟ (5 نکته مهم)

  • مشکل این است که وقتی جستجویی در این زمینه می کنید، صدها پکیج آموزش زبان در اینترنت تبلیغ شده اند که همه هم ادعای یادگیری زبان با یک پک، حرف زدن مثل بلبل و … را دارند. اما واقعا کدامیک موثرند؟
  • با یک جستجوی ساده می بینید، پکیج آموزش همیار، کریمی و اکسیر و لرن و فلان و فلان … جوانهایی که برای رفع معضل بیکاری هوس ساخت اپلیکیشن و فروش آن به قیمت گزاف را کرده اند. رفع مشکل بیکاری خوب است اما آیا گرفتن وقت شما و هدر دادن ماهها تلاش شما هم ایده خوبی ست؟ 🙂 اشتباهات تلفظ، غیرکاربردی بودن جملات و واژگان، یکپارچه نبودن متد تدریس و … در اپلیکیشن های غیر استاندارد مهم ترین معضل موجود است.
  • برای تولید یک اپلیکیشن آموزشی مثل چرب زبان، نصرت، تل می مور، بیش از 20 گروه و 3 موسسه آموزشی معتبر سالها زمان گذاشته اند، وقتی یک بار از آنها استفاده می کنید، به شکل باورنکردنی فقط با یک بار استفاده از این پکیج ها، کلی واژه، جمله و لهجه اصولی را یاد می گیرید، اما این شانسی نیست. این پکیج ها به صورت علمی، مطابق نقشه علمی ذهن زبان آموز تهیه شده اند، سالها وقت گذاشته شده تا کاربردی ترین واژه ها در آنها قرار گیرند و صدها بار مرور شده اند تا اشتباه تلفظ و ناپیوستگی یادگیری در آنها وجود نداشته باشد.
  • حالا فرض کنید شما مثلا 6 ماه وقت می گذارید زبان را با کمک یک اپلیکیشن غیر استاندارد یاد می گیرید، کلمات و جملات با تلفظ و ادای اشتباه یاد داده شده است، وقتی وارد کشور مبدا می شوید می بینید آنها متفاوت با شما صحبت می کنند یا حرف هایشان را به راحتی متوجه نمی شوید یا وقتی صحبت می کنید مانند بوق در کرنا هستید!!
  • جالب تر این است که بدانید تصحیح این اشتباهات که به صورت عادت در شما بعد از چند ماه جا می افتد چند سال زمان می برد!!! پس انتخاب اپلیکیشن استاندارد به اندازه انتخاب کلاس زبان و متریال های یادگیری مهم است!

دقت کنید همه اپلیکیشن های موجود برای آموزش زبان انگلیسی فقط بعنوان مکمل یادگیری می توانند مناسب باشند نه منبع اصلی یادگیری. روش یادگیری زبان را در اینجا معرفی کرده ایم. و اما بهترین اپلیکیشن های موجود:

حتما بخوانید: بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی بصورت اصولی +دانلود منابع

1- اپلیکیشن چرب زبان

اپلیکیشن چرب زبان

اپلیکیشن چرب زبان نتیجه 7 سال کار و تلاش گروه آموزشی چرب زبان و بهترین اپلیکیشن آموزش زبان با محیط کاملا فارسی است. با بررسی کامل، دقیق و همه جانبه اکثر اپلیکیشن های معروف، عیب و ایرادات آنها را رفع کرده ایم و با بهترین متد آموزشی موجود که نه تنها زبان انگلیسی را با کمک کاربردی ترین مکالمات و عبارات روزمره به شما یاد می دهد بلکه همزمان به تقویت حافظه شما نیز کمک می کند.

این اپلیکیشن نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و در حال حاضر به جز زبان انگلیسی برای 8 زبان دیگر و همچنین زبان کودکان کاربرد دارد. نکته جالب توجه اینکه با دانلود و خرید یک اکانت برای خود، نه تنها همه مکالمات کاربردی را به صورت تصویری دریافت می کنید، بلکه همه سایت چرب زبان را نیز یکجا در جیب خود خواهید داشت و هر مطلب جدیدی که درج شود، برای شما نیز نمایش داده خواهد شد! با بازخوردها و نسخه های متعدد آزمایشی، همه ایرادات رفع شده اند و فکر نمی کنم اشکالی در این اپلیکیشن فارسی پیدا کنید.

2- اپلیکیشن دولینگو

تصویری از محیط نرم افزار آموزش زبان انگلیسی duolingo

این نرم افزار نسبت به بابلز و سایر اپلیکیشن ها برتری هایی دارد. از جمله اینکه بسیاری از امکانات آن رایگان است. ضمن اینکه یادگیری زبان در این نرم افزار با جنبه سرگرمی و بازی همراه است که برای بسیاری بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی است. همچنین کلمات و موضوعات پایه ای در زبان در این نرم افزار نسبتا مناسب توضیح داده شده اند. همچنین می توانید روند پیشرفت تان را دنبال کنید. ساختار جملات و کلمات پرتکرار به خوبی توضیح داده شده اند اما این اپلیکیشن محیط فارسی ندارد.

3- اپلیکیشن Memrise

memrise

این نرم افزار طبق گفته خود کمپانی و تستی که چرب زبان انجام داد بیشتر با تاکید بر یادگیری 3 مهارت ساخته شده است: یادگیری واژگان و عبارات، فهم جملات انگلیسی زبانان موقع مکالمه و چت کردن با دیگران.

بیش از 1 میلیون و 300 هزار نفر به آن رای بالای 4.7 داده اند که نشان از محبوبیت بالای آن بین کاربران دارد. کاملا رایگان است و هم برای اندروید و هم برای آیفون به تقویت زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسه، و آلمانی کمک زیادی می کند. جالب است بدانید همه دروس توسط نیتیو ها (کسی که زبان مادری شان انگلیسی ست) طراحی شده و دروس کوتاه و کاملا قابل فهم در هر سطحی از یادگیری هستند.

حتما این 100 درس رایگان مکالمات روزمره را دانلود کنید

4- اپلیکیشن DROPS Visual (برگزیده سال 2022 گوگل)

DROPS Visual

این اپلیکیشن جدید که احتمالا در بقیه وبسایت های فارسی اسمش را هم ندیده اید جزو اپلیکیشن های نوآور در زمینه زبان انگلیسی ست که ضروری ترین واژگان را در قالب جملات و عبارات کاملا روزمره آموزش می دهد. برنامه کاملا تصویر محور است و به همین دلیل کلمات را (به دلیل اینکه حافظه بصری انسان تا ده برابر حافظه نوشتاری قوی است) راحت تر یاد می گیرید. فوق العاده هم پر طرفدار است. این اپلیکیشن از زبان شیرین فارسی هم پشتیبانی می کند علاوه بر 48 زبان دیگر! حتما توصیه میکنیم برای یادگیری واژگان این برنامه را نصب کنید.

نکته مهم: تفاوت اپلیکیشن های فارسی و خریدنی زبان انگلیسی با بقیه اپلیکیشن های جهانی رایگان این است که محیط اپلیکیشن های فارسی و خریدنی، کاملا فارسی ست. شما هم معنای جملات و کلمات را به فارسی می بینید و هم اینکه به فارسی می شنوید.

5- اپلیکیشن واژه آموز

تصویری از محیط نرم افزار

واژه آموز برنامه‌ای ساده و کوچکی است که لغات کلیدی زبان انگلیسی را به صورت درس به درس و به کمک نمودارهای یادگیری و فلش‌کارت آموزش می‌دهد. منابع استفاده شده برای این برنامه دو کتاب ۵۰۴ و ۱۱۰۰ هستند. کسانی که در زمینه آموزش انگلیسی قدمی برداشته‌اند، حتما نام این دو کتاب را شنیده و با شهرت آنها آشنا هستند. با یادگیری لغات اصلی موجود در کتاب ۵۰۴ شما قادر خواهید بود که به راحتی محاورات روزمره را انجام داده و در موقع لزوم کلمه‌ی مناسب را به خاطر آورده و به کار ببندید.

حتما بخوانید: ۲۵۰ تا از کاربردی ترین اختصارات در انگلیسی مدرن

6- اپلیکیشن آموزش انگلیسی با موسیقی چکامه

  • برای همه سطوح- ترجیحا تکمیلی در کنار سایر روشهای یادگیری- امتیاز کاربران ۴٫۳
  • دانلود برای آیفون (ندارد!)
  • دانلود برای اندروید

تصویری از محیط نرم افزار

همزمان هم قدرت شنیداری خود را تقویت کنید و تلفظ لغات و املای آن ها و هم ساختار جملات و کلمات ترکیبی را با لذت بخش ترین روش و مجموعه ای از بهترین موسیقی های جهان فرابگیرید. متاسفانه نسخه آیفون آن هنوز وارد بازار نشده است. دقت کنید این اپلیکیشن به طور کامل رایگان نیست و برای دسترسی به همه امکانات باید بسته آن خریداری شود.

7- اپلیکیشن Hello English

hello-english

که یکی از بالاترین امتیازات را در گوگل استور و اپ استور بدست آورده است. اپلیکیشن فوق العاده ای برای تقویت شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی می باشد. این برنامه نیازی به اینترنت ندارد. این اپلیکیشن قابلیت بازی و چت با دوستان در قالب پازل کلمات، ۱۰ هزار واژه کاربردی، ۴۷۵ جلسه درسی تعاملی در همه زمینه های ۴ گانه زبان را دارد. تا دو ماه پیش هم زبان فارسی را اضافه نکرده است اما در برنامه شان افزودن زبان فارسی تا ابتدای سال 2022 بود.

حتما بخوانید: چگونه انگلیسی را کاملا روان صحبت کنیم؟ (و دانلود منابع)

8- اپلیکیشن ۶۰۰۰ واژه زبان انگلیسی بصورت تصویری

6000-vocabulary

اپلیکیشن رایگان برای یادگیری لغات انگلیسی رایج در گوشی شما. این اپلیکیشن هم مانند سایر اپ های این لیست امتیاز فوق العاده ای در گوگل پلی و استور بدست آورده است. البته برای یادگیری فقط واژگان و اصطلاحات اپلیکیشن شماره 3 برای مبتدی ها راحت تر است و ضمنا از زبان فارسی هم برخلاف این اپلیکیشن پشتیبانی میکند اما تعداد کلمات این اپ کامل تر است.

9- اپلیکیشن EF Hello (پر امتیازترین در بین کاربران-مکالمه و چت محور)

ef hello

این اپلیکیشن از حدود ۲۱ هزار رای کاربران، امتیاز حدود ۴٫۹ را کسب کرده است! این برنامه توسط یک موسسه کوچک آموزش زبان تدوین شده است ولی فوق العاده کامل و آموزنده می باشد. این برنامه با بقیه اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی فرق می کند و با کمک هوش مصنوعی، می توانید از طریق چت کردن با سیستم، صحبت و مکالمه، زبان را به صورت کاملا رایگان یاد بگیرید. ترجمه فارسی ندارد ولی جملات و کلمات بسیار ساده و قابل درک می باشند. شامل ارزیابی و امتیاز دهی هوشمند زبان آموز، دستیار هوشمند برای تمرین با شما، تمرین های تلفظ و مکالمه و یک دیکشنری.

حتما دانلود کنید: بهترین آهنگ های آموزش زبان انگلیسی

10- نصرت (یادگیری سریع با تاکید بر مکالمه)

word image 118

دروس در این سیستم به صورت فایلهای تصویری آماده شده است و شما برای یادگیری آنها تنها و تنها نیاز به گوش کردن و دیدن این فایلهای تصویری دارید. در این آموزش با تکرارهای هوشمندانه و برگشتی لهجه شما از ابتدا لهجه درستی شکل گرفته و به طور خودکار قواعد بیشمار زبان را در عمل فرا خواهید گرفت

شنیسدن و دیدن همزمان دروس این مجموعه بسیار لذت بخش و پر انرژی است و به طور مداوماز شما تمریناتی می خواهد ‏(‏تکرار برخی از جملات و لغات‏)‏که خود این مسآله برای شما لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

11- اپلیکیشن آموزش گرامر

آموزش-گرامر

اگر در گرامر ضعیف هستید این اپلیکیشن بهترین است. به زبان کاملا ساده و با مثال های ملموس شما را با انواع نکات گرامری آشنا می کند. بالاترین امتیاز بین کاربران را کسب کرده است در زمینه آموزش گرامر.

گرامر زبان را یک بار برای همیشه یاد بگیرید: آموزش کامل گرامر به زبان ساده با 4 جزوه PDF

12- اپلیکیشن لینگو گیم (یادگیری با کمک بازی-معرفی شده توسط کاربر پریسا)

لینگو گیم

این اپلیکیشن در بین اپلیکیشن های بازی آموزش زبان امتیاز بالاتری کسب کرده است. بیش از ۱۱۵۰۰ کلمه انگلیسی را در خود جای داده است. رایگان است اما با وجودیکه ترجمه فارسی ندارد با کمک بازی و حدس زدن کلمات به راحتی می توانید کلمات را متوجه شوید. کلمات دسته بندی شده و به ترتیب میزان سختی هستند. تلفظ کلمات توسط افراد بومی زبان بیان شده است و به صورت آفلاین نیز قابل استفاده می باشد.

13-دو برنامه چت با انگلیسی زبان ها (به درخواست کاربران)

برنامه کمبلی Cambly

word image 59

کامبلی زبان آموزان انگلیسی را در سراسر جهان به معلم های خصوصی و بومی زبان انگلیسی متصل می کند. زبان آموز می تواند کلاسی را با توجه به برنامه ی خود انتخاب کند، می تواند تمرین آیلتس یا آموزش سطح متوسط باشد. کامبی با انتخاب معلمان مناسب قادر است نیازهای زبان آموزان را به روشی متفاوت تأمین کند. معایب و مزایا:

  • با معلم بومی انگلیسی، زبان یاد می گیرید.
  • برنامه کلاسی انعطاف پذیر است.
  • اگر بخواهید به طور مکرر تمرین کنید ، ممکن است که برایتان پرهزینه باشد.
  • معلمان مختلف دارای سبک های مختلفی هستند که ممکن است متناسب با انتظارات شما نباشد.

Hi Native (پیشنهاد ما برای چت)

word image 60

برخلاف برنامه های قبلیHinative به عنوان یک انجمن پرسش و پاسخ کار می کند. هر زبان آموز می تواند به صورت رایگان ثبت نام کند و از انجمن در مورد تلفظ، واژگان سوال بپرسد حتی درخواست ترجمه ی فوری بدهید. همچنین می توانید از مردم بخواهید متنهایی را که نوشتید تصحیح کنند و اصطلاحات مبهم را توضیح دهند. این یک برنامه ای عالی برای دانشجویانی است که می خواهند امتحانات بین المللی را بگذرانند و پاسخی سریع پیدا کنند. معایب و مزایا:

  • حجم کاربری بالا است و همکاری خوبی اتفاق می افتد.
  • بهترین انتخاب برای تصحیح مقاله است.
  • می توانید پاسخ سوالات خود را در مورد هر مساله ای و نه تنها زبان، دریافت کنید.
  • پیام خصوصی برای تمرین مکالمه وجود ندارد، فقط می توانید به عنوان یک بخش پرسش و پاسخ و بدون مکالمه مستقیم استفاده کنید.
  • زمان انتظار طولانی و بدون اکانت پریمیوم است.
  • باز کردن گزینه های پریمیوم ( تنظیمات حریم خصوصی ، محتوا ) هزینه بالایی دارد.

روش یادگیری سریعتر زبان انگلیسی تا 2 برابر!

متدها و منابع زیر را همین الان دانلود کنید و از این فیلم ها و کارتون ها و … برای لذت بخش کردن و یادگیری راحت زبان استفاده کنید. در هیچ کجا این منابع را رایگان در اختیارتان قرار نمی دهند:

  • حتما برای خود هدف از یادگیری تعیین کنید، آن را بنویسید و روی دیوار اتاق نصب کنید
  • هر روز کتاب و رمان انگلیسی بخوانید، حتی در حد ده دقیقه (از اینجا می توانید دانلود کنید)
  • حداقل روزانه ۱ تا نهایتا ۴ ساعت تمرین کنید تا در ۴ ماه به سطح متوسط برسید (نیازی به کلاس ندارید)
  • در مواقع بیکاری، در ماشین، مترو و … موسیقی زبان انگلیسی گوش کنید (از اینجا می توانید دانلود کنید)
  • در مواقع بیکاری یا شب ها، انیمیشن یا فیلم و سریال انگلیسی تماشا کنید. با زیرنویس انگلیسی (از اینجا می توانید دانلود کنید)
  • همیشه با صدای بلند تکرار کنید و سعی کنید چیزهایی که یاد می گیرید را برای یک نفر توضیح دهید
  • به اخبار انگلیسی زبان گوش دهید (مثلا این یا این یکی)
  • واژگان زبان انگلیسی را یاد بگیرید. اگر همه واژگان مورد نیاز را می خواهید این PDF را دانلود کنید و شروع به مطالعه نمایید

14-دانلود رایگان منابع کاربردی زبان انگلیسی

زبانمهر

حتما بخوانید!

55 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • سلام
    Hello English فارسی ساپورت نمیکنه ولی فکر کنم توی اپدیت اخرش اضافه کرده. اپ چرب زبان بهترین و بی نقص ترین برنامه یادگیری زبان هست که توی فارسی ها دیدم. بخصوص که کل سایت با همه مطالب رایگان درجه یک داخلش هست. اما به تنهایی کامل نیست و کتاب واژگان تکمیلی مثل 1100 هم کنارش باید باشه برای یادگیری کامل زبان

    پاسخ
    • برنامه hello English فارسی ساپورت نمیکنه. چرب زبان هم اولاش کلی اشکال داشت اما بعد از چند ماه بلاخره اصلاح کردن متدش حرف نداره. بوسو رو هم حتما پیشنهاد می کنم تست کنن دوستان اما ترجمه فارسی نداره

      پاسخ
    • سلام اپ خوتون چرب زبان عالییی هست. من زبانشناس و زبانآموز تست کردم اشتباه زیاد داشتم. 40 روزه مکالمه راه افتادم چرا آلمانی اضافه نمی کنیین؟

      پاسخ
  • سارا پاشایی
    فروردین 3, 1399 10:03 ب.ظ

    سلام من از سایت خودتون یه اپلیکیشن خریدم به اسم englishx3 واقعا فوق العاده بود و من حسابی تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم و توی این مدتی که با این اپلیکیشن کار کردم تونستم زبانم رو در حد عالی بهبود بدم کاش توی این مطلبتون هم از این اپلیکیشن اسم می بردید

    پاسخ
  • روزتا استون برنامه خیلی هوب و کاملیه که از چند جهت یادگیری رو هدف قرار میده ولی مشکل اصلیش اینه که پولیه و هر کسی نمیتونه از پس هزینه اش بر بیاد

    پاسخ
    • با سلام،تو فارسروید نسخه کامل انلاک شده ش رو بصورت رایگان قرار داده اما معنی فارسی نداره. اگه حتما معنا و ترجمه می خاین اپ چرب زبان از همه بهتره. البته باید وقت گذاشت برای یادگیر هر زبانی

      پاسخ
      • برای ایفون رایگان نداره؟

        پاسخ
        • سلام بگيد چه جوري از گوگل پلي و اپ استور خريد كنم .رزتا استون واين كه من هنوز بي اپيكيشن ها ورآه هاي اموزش زبان خو زاكورة موندم لايتر بخرم يا گوگل پلي mondly v كمكم كنيد

          پاسخ
          • سلام دقت کنید این دوتایی که می فرمایید ترجمه فارسی ندارند. اگه واقعا مبتدی هستید از اپلیکیشن هایی که محیط فارسی دارند استفاده کنید. داخل لیست توضیح دادیم

  • میشه لطفا چنتا برنامه که بشه داخلش با خارجی ها چت کرد معرفی کنید

    پاسخ
    • سلام
      Hellotalk یه اپ فوق العاده برای چت کردن با انگلیسی زباان هاس. نمیدونم واقعا چرا اسمش تو این مقاله نیومده!؟ حتی چت خصوصی هم داره. یه تالار داره که می تونین سوالاتتوونو بپرسید. و یه نکته قابل توجه اینه که به محض تشکیل اکانت، افرادی بطور هوشمند به شما معرفی میشند که تو انگلیسی نیتیو هستن و میخوان فارسی یاد بگیرند.چون قطعا شما تو ثبت اطلاعاتتون زبان نیتیو رو فارسی زدین. درواقع یه بده بستون عالی.

      پاسخ
  • سلام و درود
    لازم دیدم اپلیکیشن لینگوگیم رو معرفی کنم. این اپلیکیشن یادگیری با بازی هست اما بیشتر برای کودکان مناسب و سطح خیلی ابتدایی

    پاسخ
    • افلاینه؟
      میشه چندتا اپ کودک افلاین معرفی کنید؟

      پاسخ
    • سلام من دولینگو از همه بهتره

      پاسخ
      • سلام،ببخشید چطوری از زبان انگلیسی دولینگو استفاده میشه کرد؟
        برای یادگیری زبان انگلیسی،زبان دوم رو چی انتخاب کردید؟

        پاسخ
        • سوال منم هست. در دولینگو باید زبان مبدا رو مشخص کنید اما دولینگو فارسی نداره. پس زبان مبدا رو چی انتخاب کردی؟

          پاسخ
        • دولینگو از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنه برای همین باید زبان مبدا رو زبانی انتخاب کنید که براتون راحت تره درکش یا اینکه بلد هستید، مثلا میتونید ترکی استانبولی رو انتخاب کنید یه مقدار مشکله ولی وقتی راه بیفتید غیر مستقیم دوتا زبان و همزمان دارید یاد میگیرید !

          پاسخ
  • سلام ممنون از اپلیکیشن هایی که معرفی کردید، من 2 سال هست زبان می خونم و اینهمه زمان و عقب افتادگی در یادگیری م هم بخاطر انتخاب نامناسب منابع یادگیری ست. به همه توصیه می کنم فقط هر اپلیکیشنی انتخاب می کنید، دور زبانشناس و لرنیت رو خط بکشین متدهاشون من دراوردی و پر از غلط غولوط.

    پاسخ
    • آفرین.
      زبانشناس در درس جوجه اردک زشت و در پاراگراف اول نوشته mommy و پاراگراف بعد نوشته mummy و میگن هر دو معنی مادر میده ولی یکیش بریتیش و یکیش آمریکن هست!! یعنی نمیدونی اون لحظه داری لهجه آمریکایی یاد میگیری یا انگلیسی!

      پاسخ
  • من همه این برنامه ها رو تست کردم و خلاصه شو میگم بهتون. اگر توان مالی ش رو دارین با رزتااستون شروع کنید و بعد اگر واقعا خواستید زبان یاد بگیرید با کمک کتاب ادامه بدین. اپلیکیشن هایی که متدهای تایید نشده دارن مث لرنیت و واژه اموز رو اصلا سمتش نرید. خود اپ چرب زبان رو تست کردم، متدش ترکیب نصرت و رزتا استون هست، عالی نیست ولی توی اپلیکیشن های با ترجمه فارسی بهتر از بقیه هست. حتما در کنار برنامه فلش کارت و کتاب استفاده کنید 6 ماهه تمام میشه

    پاسخ
    • عه چرا لرنیت نه؟👻

      پاسخ
    • سلام الان بنظرتون رزتا استون یا اپ شبیه این اگه کار کردین میشه معرفی کنین؟من لرنیت رو اتفاقا کار کردم و همش فکرمیکردم چرا اصلا پیشرفتی نمیکنم

      پاسخ
  • سلام ممنون بابت اطلاعات و تجربیاتی ک از یادگیری هاتون گفتید مفید بود من تازه شوع کردم ب یادگیری زبان منم با کتاب دارم پیش میرم ک اسمش هس(American English eile) البته خیلی مبتدیم امیدوارم بتونم موفق بشم. البته توی یه دوره ای ب معرفی یکی از اشنایان ثبت نام کردم

    پاسخ
  • سلام ببخشید این اپ Busuu موقع دانلود برام میزنه این اپ در کشور شما باز نمیشه
    چیکار کنم؟؟؟

    پاسخ
    • سلام رباتی هست توی تلگرام که لینک این اپ هارو براشون بفرستید فایل آپ رو براتون می‌فرستند apkdl_bot

      پاسخ
    • نه فقط در اینمورد خاص، هرجا که بهت گفتن توی کشور شما نمیشه،، باید vpn ( فیلترشکن ) روشن کنی عزیزم

      پاسخ
  • درود به همه عزیزان اپلیکیشن دهکده زبان یکی از بی نظیرترین هاست با داشتن انواع کتاب های آموزشی و کتاب داستان و پادکست یک مجموعه کامل و قوی هست که واقعا راضی هستم و به همه پیشنهاد میکنم مخصوصا مبتدی هایی مثل خودم

    پاسخ
  • به نظر شما کدام یک بهتر است

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب
      آیا می توان همزمان دو زبان خارجی باهم یاد گرفت؟ من هم عربی و هم انگلیسی را دوست دارم یاد بگیرم

      پاسخ
      • من یک زبان آموز در سطح پیشرفته ام من به بقیه voa learning English را پیشنهاد میدهم

        پاسخ
  • من رزتا استون رو دانلود کردم اما فقط برنامه روز اولش رایگانه و واقعا افتضاح بود

    پاسخ
  • نرم افزار چرب زبان از همممه بهتره. بی نقص نیست اما من دارم با کتاب 1100 هم کنارش استفاده می کنم وااااقعا قابل قیاس با بقیه نبود. مزیت اصلی ش تمام سایت تون از ترفند و کلمات و همممه چیز داخل همون اپ هست. ممنون از تیم تون.

    پاسخ
  • اپلیکیشن لرنیت چطوره؟

    پاسخ
  • کسی از اپ bamooz استفاده کرده؟
    هزینه آموزش با رزتا استون چقدره حدودی؟

    پاسخ
  • چرب زبان استفاده کردم خیلی بهتر از بقیه بود. تقریبا همه برنامه های فارسی آموزش زبان خریدم این بهتر ولی بجچه ها هیچ نرم افزار و اپ به تنهایی کافی نیست. حتما کتاب 1100 واژه کنارش بخونین. برای من که جواب داد هم آزمون دکترا هم تافل عالی زدم مرررسی

    پاسخ
  • خیلی بده که برنامه چرب زبان در آپ بازار و گوگل پلی نیست حداقل روی بازار بیارید

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر
    چرا اپلیکیشن چرب زبان نسخه ios نداره؟؟
    اگه نیاز ب خریداریه اطلاع رسانی کنید ممنون

    پاسخ
  • الان من memrise رو نصب کردم چرا نمیشه با همون زبان انگلیسی وارد شد شاید من بخوام انگلیسی به انگلیسی یاد بگیرم؟
    زبانی که بلدم رو چی بزنم ؟

    پاسخ
  • کریمیان
    آذر 5, 1401 5:49 ب.ظ

    اپلیکیشن قابل استفاده یا رایگان برای کودک میخوام
    لینگو کیدز و فان انگلیش هر دوتا بازی های خوبی هستن برای آموزش ولی امکان خرید نداریم ک تو ایران

    پاسخ
  • سلام چه جوری اپ چرب زبان رو روی ایفون نصب کنم

    پاسخ
  • این برنامه واقعا عالیه و من با کمکش تونستم دو سال تحصیلی رو پشت هم با نمره های عالی بگذرونم
    اگه نیاز ب زبان انگلیسی دارید این برنامه و بهتون پیشنهاد میکنم مطمئن باشین میتونه خیلی بهتون کمک کنه و باعث پیشرفت تون در زبان انگلیسی بشه
    از سازنده این برنامه کمال تشکر رو دارم

    پاسخ
  • سلام ممنون از مطالب عالیتون
    جسارتن یه سوال داشتم
    من مبتدی هستم با ۳۵ سال سن می‌خوام بخاطر شغلم زبان یاد بگیرم کدوم اپلیکیشن رو پیشنهاد میدید
    لازم به ذکره من بازی و بصری هستم

    پاسخ
  • سلام، چرب زبان نسخه ی تحت وب برای ایفون هم نداره ؟

    پاسخ
    • سلام.
      نسخه تحت وب (برای هر برنامه‌ای) کاملا مستقل از سیستم عامل هست.
      چون در واقع یک سایته. و شما با هر سیستم عاملی (اندروید – ios – ویندوز – لینوکس و …) میتونید باهاش کار کنید

      پاسخ
  • سلام اپ معرفي كنين اموزش زبان انگليسي با موسيقي باشه ممنون

    پاسخ
  • سلام ؛ کسی از اپ آموزش زبان با فیلم پرسانش استفاده کرده؟ خیلی تعریفش رو می کنن می خوام آیلتس بگیرم

    پاسخ
    • سلام من یک ساله که از پرسانش استفاده می کنم عالیه. سعی کن با لپ تاپ هم امتحانش کنی چون برنامه اندرویدشون روی گوشی قراضه من حداقل؛ یکم کند بود. البته با گوشی جدید و معمولی امتحان کردم مشکلی نداشت

      پاسخ
  • سلام برای من که زبان عربی رو یاد گرفتم و کاملا مسلطم و می‌خوام به سطح پیشرفته زبان انگلیسی برسم دولینگو بهتره یا ممرایز؟

    پاسخ
  • یه مشکلی که متاسفانه اپ چرب زبان داره اینه که تعیین سطح نمیکنه و شما باید کل پکیج رو بخری و از اول شروع کنی

    پاسخ
  • آپ چرب زبان رایگان هست؟؟

    پاسخ
  • من اپليكيشن Expert رو پيشنهاد ميكنم واقعا عاليه و كامل 👍

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست