در حال تست آیلتس

7 تا از بهترین کلاسهای آموزش آنلاین آیلتس (و نکات کاربردی)

گاما

منظور از آموزش مجازی یا آنلاین یا غیر حضوری، کلاسهایی ست که شما از طریق اینترنت حضور پیدا می کنید. اساس کار ارسال مواد آموزشی و ارتباط آنلاین اینترنتی است. بجای اینکه حضورا سر کلاس باشید از طریق اسکایپ یا نرم افزارهای دیگر بصورت تصویری ولی مجازی در کلاس حضور پیدا می کنید.

بنابراین فرقی نمی کند در کدام شهر یا در کجای ایران ساکن هستید. فقط باید اینترنت و یک موبایل یا تبلت یا کامپیوتر داشته باشید. در این مطلب بهترین آموزشگاههای برگزارکننده کلاس آنلاین آیلتس در ایران را به شما معرفی می کنیم.

ضمنا اگر با روند برگزاری آزمون آیلتس آشنا نیستید این مطلب را بخوانید!

پاسخ به سوالات رایج درباره آزمون آیلتس

  • آزمون آیلتس از 4 بخش مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن تشکیل شده است. کاربران فارسی زبان معمولا در دو بخش گفتاری و نوشتاری مشکل بیشتری دارند.
  • دقت کنید هزینه آزمون آیلتس برای هر دو نوع حدود ۱۶۰ دلار است (حدود 6 میلیون تومان).
  • دقت کنید برای شرکت در این آزمون هیچ محدودیت سنی وجود ندارد. هیچ کلاسی هم نیاز نیست شرکت کنید.
  • دقت کنید شما در این آزمون مردود نمی شوید بلکه نمره شما کم و زیاد می شود. حتی کسب نمره ۱ هم به معنای رد شدن شما نیست فقط باید ببینید که کشور مقصد شما چه نمره ای از شما می خواهد. (معمولا حداقل نمره 5.5 نیاز است. حداکثر نمره 9 می باشد)
  • دقت کنید زمان برگزاری این آزمون را خودتان انتخاب می کنید (با مراجعه به سایت رسمی ش یا مراکز مجاز برگزار کننده )- معمولا هر ماه دو بار و فقط در شهرهای بزرگ ایران برگزار می شود. سعی کنید از ۳ ماه قبل رزرو کنید.
  • برای موفقیت در  آزمون فقط باید زبان عمومی تان را تقویت کنید و ۳-۴ ماه قبل از آن آزمون تکنیک هایش را تمرین کنید (تکنیک های هر 4 بخش آزمون را در انتهای همین مطلب قرار داده ایم-حتما حتما حتما بخوانید)

هزینه کلاس خصوصی آیلتس

قیمت کلاس های خصوصی آیلتس از 40000 تومان تا 350 هزار تومان متغیر است و به صورت متوسط می توان گفت نرخ کلاس ها در سال 1400 متوسط حدود 150 تا 200 هزار تومان برای یک جلسه است.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

سوالات متداول

1- تفاوت آزمون تافل و آیلتس چیست؟

ایلتس و تافل هر دو آزمون استاندارد انگلیسی هستند و سطح سختی تقریبا یکسانی دارند، اگرچه نوع و شکل آزمون‌ها با هم متفاوت است. تفاوت اصلی در نیاز شما و کاربرد کارنامه آزمون است. به طور مثال، اگر قصد مهاجرت دارید، بسته به کشور هدف ممکن است تنها یکی از این آزمون‌ها مورد قبول باشد. برای مثال کانادا فقط آزمون ایلتس جنرال را برای مهاجرت قبول می‌کند.معمولا دانشگاه‌های امریکایی برای پذیرش دادن مدرک تافل می‌خواهند و دانشگاههای انگلستان، کانادا و استرالیا مدرک ایلتس را ملاک قرار می‌دهند. از آنجا که ساختار و شکل دو آزمون متفاوت است، منابع متفاوتی برای دو آزمون پیشنهاد می‌شود.

2- در صورت قبول نشدن در آزمون آیا میتوان مجدد شرکت کرد؟

بله امکان شرکت مجدد در ازمون وجود دادر و محدودیتی در دفعات آزمون وجود ندارد.

برای تقویت سریع تر مهارت آیلتس…؟

چه کلاس بروید یا نه، این بهترین برنامه ریزی برای خواندن ازمون آیلتس و کسب بهترین نمره در آن است:

  • مطالعه کوتاه روزانه به مراتب از مطالعه برای مثال ۶ ساعت در آخر هفته موثرتر است. رمز موفقیت در تداوم و تکرار است.
  • سعی کنید حدود ۵ یا ۶ روز در هفته مطالعه کنید و زمانی را انتخاب کنید که بتوانید به خوبی تمرکز داشته باشید (وقتی خیلی خسته نیستید).
  • کلماتی که نمی دانید را یادداشت کنید- معنی آنها را پیدا کرده و سعی کنید در طول هفته آینده آنها را یاد بگیرید – املای آنها را نیز تمرین کنید. آیا می توانید از این کلمات در نوشتن استفاده کنید؟ در صحبت کردن چطور؟ آیا این کلمات مرتبط با موضوع خاصی هستند که ممکن است دوباره با آن روبرو شوید؟
  • برای موضوعات مختلف لیست واژگان ایجاد کنید: شما با این موضوعات و کلمات بارها و بارها روبرو خواهید شد. هر چند ما یک لیست واژگان آماده اینجا داریم
  • اگر به تمرین اسپیکینگ احتیاج داریدیا مکالمه ضعیفی دارید: موضوعی را انتخاب کرده و به مدت ۲ دقیقه درباره آن صحبت کنید. صدای خود را ضبط کنید به آن گوش دهید و خود را اصلاح کنید.
  • مقابل آینه با صدای بلند تمرین کنید (یا اینکه صدای خود را ضبط کنید تا به اشکالات خود پی ببرید)
  • در مواقع بیکاری، رانندگی و … ترانه های انگلیسی گوش کنید و تمرین کنید-این ترانه ها بخصوص

معیارهای ما برای انتخاب بهترین ها

  • نظر کاربران در فضای مجازی و اساتید
  • رزومه و سابقه تدریس و موفقیت اساتید و مراکز مختلف
  • کیفیت منابع و آزمون هایی که در اختیار زبان آموز قرار می گیرد
  • هزینه های کلاس

4 نکته مهم

نکته بسیار مهم ۱: اگر در شهرستانها یا هر جایی بجز تهران ساکن هستید، حتما حتما در یکی از موسسات زیر برای ایلتس ثبت نام کنید. نه تنها از نظر تجربه اساتید، متریال های آموزشی و برنامه آموزشی قابل قیاس با هیچ موسسه ای نیستند بلکه هزینه های معقول تری هم دارند.

نکته بسیار مهم 2: نمره آزمون آیلتس تاثیر بسیاری در پذیرش دانشگاه، مهاجرت کار و … شما دارد. به هیچ وجه توصیه نمی شود از موسسات و کانون هایی که در سرتاسر کشور شعبه آموزش آیلتس دارند شرکت کنید. از اساتید جوان، بی تجربه استفاده می کنند و برنامه آموزشی بسیار ضعیفی دارند. موسسات معرفی شده در زیر سالهاست بصورت تخصصی در زمینه آیلتس و با بهترین اساتید کار می کنند.

نکته بسیار مهم 3: اینکه جایی می خوانید کلاس های تضمینی آیلتس با نمره فلان، فقط یک تله تبلیغاتی ست. اگر اطلاعات مختصری هم راجب آزمون آیلتس داشته باشید خواهید دید که هیچ کس نمی تواند نمره خاصی را برای تان تضمین کند. آیلتس تشکیل شده از مهارت عمومی زبان +چند ترفند خاص آزمون آیلتس +مهارت و تلاش شما. این ۳ فاکتور هستند که نمره نهایی شما را تعیین می کنند.

نکته بسیار مهم 4: حتما حتما پیشنهاد می کنیم در کلاس های آنلاین آیلتس که از طریق موسسات برگزار می شوند شرکت کنید نه آنهایی که توسط اشخاص تشکیل می شوند. موسسات با پشتیبانی مداوم شما را حمایت می کنند، مدرسان آنها کاملا با تجربه هستند و در صورتیکه مشکلی در روند برگزاری داشته باشید می توانند مدرس را برای تان تغییر دهند و مزایای بسیار دیگر.

1- آموزشگاه دبستان ترجمیک

آدرس و تماس  تهران، پایین مترو صادقیه، شهرک امید، خیابان مهستان، بوستان دوم، پلاک ۵ – شماره تماس: ۶۷۲۳۵۰۰۰-۰۲۱

آموزشگاه دبستان ترجمیک

از نظر ما بهترین کلاسهای آنلاین آیلتس را در ایران برگزار می کند. دبستان ترجمیک موسسه برگزارکننده دوره‌های آنلاین زبان‌های خارجی و آیلتس است. دبستان ترجمیک، زیرمجموعه‌ای از پلتفرم ترجمیک است که در حوزه خدمات زبانی، اعتبار بالایی دارد.

در این موسسه، کلاس‌های سطح‌های مختلف آیلتس با اساتید مجرب به صورت آنلاین برگزار می‌شود. یکی دیگر از مزایای دبستان ترجمیک، برگزاری وبینارهای رایگان است. همچنین این موسسه، استادان خصوصی آیلتس نیز به زبان‌آموزان معرفی می‌کند.

یکی از بهترین مزایای این موسسه به غیر از استادان حرفه‌ای، آنلاین بودن دوره‌هایش است که باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود:

  • کلاس‌های دوره‌ها ضبط و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده می‌شود.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و تخصصی دارد.
  • امکان پرداخت هزینه دوره‌ها به صورت قسطی را دارید.
  • هزینه کلاس‌های آیلتس دبستان ترجمیک، مقرون به صرفه است.

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

2- آموزشگاه ایرسافام

آدرس و تماس  تهران، شریعتی، بالاتر از پل صدر، خیابان شهید میرزاپور، قلندری شمالی، بن بست ساناز- 02175292

 

موسسه ایرسافام یکی از متنوع ترین کلاسهای آموزش آنلاین آیلتس را برگزار می کند. از اساتید تقریبا با تجربه (اما نه عالی) بهره می برد و در کنار آیلتس موارد دیگری همچون مهاجرت، پذیرش و … نیز در سایت گنجانده شده است.

یکی از بهترین مزایای این موسسه قیمت های عالی کلاس های آنلاین آیلتس آن است که نسبت به کیفیت آنها قابل قبول می باشد. خیلی راحت می توانید با موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و شروع به یادگیری کنید.

  • این موسسه باسابقه است و باکیفیت آموزش می دهد
  • هزینه کلاس ها عالی ست
  • پشتیبانی و تست های برگزاری فوق العاده منظم است
  • اساتید بهترین نیستند ولی در زمینه آموزش آیلتس سابقه کافی دارند

در حال حاضر شعبه مرکزی آن در خیابان شریعتی تهران قرار دارد.

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

3- کلاس های آیلتس استاد مسعود شریفی

آدرس و تماس  شماره تماس 09120472807

مسعود شریفی

استاد مسعود شریفی جزو بهترین اساتید آیلتس ایران می باشند بخصوص از نظر نتایج عالی زبان اموزان آیلتس و متدی تخصصی که دارند. آموزش آیلتس 7 توسط استاد مسعود شریفی در 50 جلسه صورت می گیرد و میتوان گفت جزو کلاس های آنلاین آیلتس برتر در تمام ایران است.

شاید خیلی ها قبلا باور نمیکردند که در 50 جلسه میشه به نمره 7 رسید یا نه و اما استاد شریفی این را ثابت کرده است ایشون با متدی که خودشان تدریس میکنند بالای هزاران شاگرد توانسته اند به نمره 7 آیلتس برسند دوره آیلتس استاد شریفی بصورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میشود و در هر سطحی که باشید میتوانید در دوره های ایشون آنلاین و حضوری شرکت بکنید.

استاد شریفی دارنده نمره 8.5 آیلتس در سال 2011 و دارنده تسول از دانشگاه کبک کانادا و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان خارجه میباشد همچنین مولف کتاب های آیلتس از جمله IELTS ToKEN میباشد:

  • مسلط کامل به آموزش زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته
  • 14 سال سابقه آموزش آزمون های بین المللی
  • بنیانگذار متد آموزشی Braining storm
  • تضمین کلاس ها با سابقه پیشین

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این استاد

4- آموزشگاه آیلتس تیچرز

آدرس و تماس  تهران، شریعتی روبروی حسینه ارشاد کوچه هدیه- 02122924282

آیلتس تیچرز

 

جزو تخصصی ترین موسسات آموزش مجازی آزمون آیلتس می باشد که سطح بالای رضایت کاربران را نیز به همراه داشته است. این موسسه از اساتید بسیار کاربلدی برای آموزش استفاده میکند (اما اگر خواستید دوره آیلتس شرکت کنید توصیه می کنیم تاکید کنید در کلاسهای دکتر امیر اشراق یا امیرحسین شهبازلو تمایل به یادگیری دارید. هرچند بقیه 4 استاد دیگر نیز عالی هستند).

یکی از بهترین مزایای این موسسه تخصصی بودن و اساتید کاربلد آن است که کاملا سرشناس هستند. همچنان توصیه می کنیم قبل از ثبت نام یکی دو کلاس رایگان که خود موسسه به زبان آموزان پیشنهاد می کند را شرکت کنید و بعد اگر تمایل داشتید در آنها ثبت نام کنید.

  • ارائه پکیج های آموزشی در کنار کلاس ها
  • اساتید جزو بهترین ها هستند
  • هزینه کلاس ها کمی بالاتر از موسسات دیگر است
  • پشتیبانی عالی نیست ولی قابل قبول می باشد

در حال حاضر شعبه مرکزی این موسسه هم در خیابان شریعتی تهران قرار دارد.

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

5- آموزشگاه بیان برتر

آدرس و تماس  تهران، خ ۳۵ شرقی سعادت آباد و شعبه 2: ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شاد- 021۲۴۵۷۶

بیان برتر

احتمالا نام موسسه بیان برتر برای تدریس آیلتس را در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام شنیده باشید. محیطی کاملا متنوع دارد و از بین کلاس ها و اساتیدی که متنوع تر از از سایر موسسات این لیست می باشند می توانید کلاس خود را انتخاب نمایید.

برای شرکت در دوره آیلتس یک آزمون کتبی آنلاین برای تعیین سطح از شما می گیرند و شروع به شرکت در کلاس ها می کنید. این موسسه اخیرا از اساتید جوان تر نیز بهره می گیرد هر چند مدرسان کارکرده ای هستند. نکته ای که کاربران از آن ممکن است ناراضی باشند این است که ساعات کلاس ها در این موسسه بیشتر از سایر موسساتی ست که بصورت فشرده تر آیلتس را تدریس می کنند که ممکن است هزینه اضافی دربر داشته باشد.

  • قیمت های موسسه کمی بیشتر از موسسات معرفی شده در این لیست
  • اساتید جوان تر اخیرا به تدریس مشغول شده اند
  • پشتیبانی و کیفیت برگزاری کلاس ها عالی ست
  • سابقه تدریس و شهرت موسسه کاملا قابل قبول است

در حال حاضر هم در سعادت آباد و هم ملاصدرا شعبه دارد.

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

6- آموزشگاه آفرینش

آدرس و تماس  3 شعبه در تهران، یک شعبه در رشت و یک شعبه در تبریز- 02128318

آفرینش

 

موسسه آفرینش جزو نام های بزرگ آموزش آنلاین آیلتس در کشور است. هر چند مدتی بی برنامه پیش رفت ولی مجددا مدیریت منسجمی پیدا کرده است و از اساتید باتجربه ای بهره می برد. شخصا کلاس های حضوری این موسسه را پیشنهاد نمی کنم ولی دوره های آیلتس آنلاین این موسسه رضایت بخش است.

هزینه ها عالی نیست ولی سطح کیفیت اموزش مجازی، اساتید و بابرنامه بودن کلاسها خوب است. مانند موسسه بیان برتر ابتدا یک آزمون تعیین سطح از شما می گیرند بصورت غیر حضوری و سپس می توانید در کلاس ها ثبت نام کنید اما باز هم قبل از ثبت نام در کلاسهای این موسسه حسابی پرس و جو کنید زیرا ظاهرا برخی کاربران از اساتید جوان گله می کنند.

  • قیمت ها بخاطر حفظ تعداد پایین و افزایش کیفیت اموزش کمی بالا هستند
  • اساتید باتجربه و باسابقه کاری (اخیرا جوان)
  • پشتیبانی و کیفیت برگزاری کلاس ها مناسب است
  • سابقه تدریس و شهرت موسسه قابل قبول است

در حال حاضر هم در سعادت آباد و هم ملاصدرا شعبه دارد.

website   اطلاعات بیشتر در باره کلاس های این موسسه

7- آموزشگاه اسپیکان

آدرس و تماس دارای 3 شعبه در تهران،: شعبه یوسف آباد: خیابان فتحی شقاقی، مابین خیابان بیستون و میدان سلماس، پلاک100، تلفن: 02188017039 و شعبه تهرانپارس: فلکه اول، خیابان گلبرگ (امیری طائمه)، مابین چهارراه کیخسروی و رشید، پلاک56، تلفن: 02177742004 و شعبه تجریش: میدان قدس، ابتدای خیابان شریعتی، جنب کوچه مهنا، بالای بانک رفاه، پلاک2005، تلفن: 02128111165

اسپیکان آیلتس

این موسسه را از آنجا به شما پیشنهاد می کنیم که بصورت تخصصی در حوزه آیلتس فعالیت می کند. این موسسه با برگزاری دوره های کوتا مدت همراه با مشاوره و برنامه ریزی دقیق فردی، استفاده از منابع بروز، آزمون های آزمایشی سنجش پیشرفت، همکاری با برترین اساتید آیلتس تهران که خود دارای مدرک آیلتس می باشند، عملکرد مطلوبی را به جا گذاشته است:

  • قیمت ها مناسب هستند و تنوع کلاس ها در حد بالا
  • اساتید باتجربه و بعضا کمی جوان
  • پشتیبانی منظم و امکانات خوب
  • درصد قبولی مناسب موسسه برای آیلتس و رضایت کاربران

این آموزشگاه دارای 3 شعبه در تهران (یوسف آباد و تهرانپارس و تجریش) می باشد. چنانچه قصد ارتقای نمره آیلتس یا کسب نمره بالا در آزمون آیلتس را دارید، کلاسهای حضوری و آنلاین این موسسه یکی از گزینه های عالی است.

website   اطلاعات بیشتر و وب سایت این آموزشگاه

چند نکته بسیار مهم برای آیلتس

قبل از هر چیز اگر میخواهید در منزل برای آزمون آیلتس آماده شوید این مطلب را بخوانید. ضمنا اگر می خواهید در کلاسهای نیمه خصوصی یا گروهی شرکت کنید ما بهترین ها را در این مطلب معرفی کرده ایم.

ضمنا ما برای هر ۴ بخش جداگانه آیلتس راهنماهای بی نقصی آماده کرده ایم که اگر پیش از کلاس خصوصی رفتن یا در حین آن بخوانید بسیار به شما کمک می کند.

4 مطلب زیر که خواندن آنها حدود دو ساعت از شما وقت می گیرد را حتما ذخیره کنید یا الان بخوانید زیرا در هیچ کلاس و آموزشگاهی به شما این موارد را یاد نخواهند داد!

و اگر دنبال بهترین استادهای زبان هستید:

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست