یادگیری زبان روسی

3 بهترین سایت روسی برای دانلود کتابهای آموزش زبان روسی

گاما

در این پست ۳ وب سایت برای دانلود کتاب های آموزش زبان شیرین روسی را به شما معرفی می کنیم. می توانید بسیاری از کتاب های آموزش زبان روسی را بصورت رایگان از این وب سایت ها دانلود کنید.

۱- وب سایت bookrix

این وب سایت پر از کتاب های پی دی اف آموزش زبان روسی می باشد. شاید نتوانید هر کتابی را در آن پیدا کنید ولی کتاب های رایگان زیادی توسط خود کاربران در آن به اشتراک گذاشته شده است.

۲- وب سایت pdfdrive

این وب سایت هم کتاب های پی دی اف زیادی را در اختیار شما قرار می دهد اما باید دقت کنید که برای استفاده از آن نیاز به وی پی ان دارید. ظاهرا آی پی های ایرانی نمی توانند به آن وارد شوند!

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: بهترین روش یادگیری زبان روسی طبق تحقیقات جدید

۳- وب سایت Loyal Books 

فقط و فقط کتاب های رایگان را برای دانلود ارائه می دهد. اگر بدنبال کتاب های غیررایگان هستید، باید از وب سایت های تورنت دنبال آنها باشید که کاربری آنها را به اشتراک گذاشته باشد.

وب سایت های دیگر

شما هم اگر وب سایتی در زمینه دانلود کتاب های روسی می شناسید در بخش نظرات با ما مطرح کنید تا این لیست را تکمیل کنیم.

مطالب بسیار کاربردی

9 نکته و ترفند یادگیری زبان روسی

برای یادگیری زبان روسی، می‌توانید از منابع گوناگون استفاده کنید. در اینجا سایت های روسی معتبر خرید کتاب های اموزش زبان روسی را به شما معرفی کرده ایم و علاوه بر آنها  در زیر چندین منبع مفید  دیگر برای یادگیری زبان روسی آورده ایم .هنگام خرید کتاب حواستان باشد که کتابی در سطح خودتان انتخاب کنید تا بتواند به روند یادگیری شما کمک کند نه اینکه از یادگیری خسته بکند شمارا.

    1. کتب آموزشی معتبر استفاده کنید اگر کتاب با ترجمه فارسی و معنی و بدون اشتباه با سی دی میخواهید کتاب روسی در سی روز را تهیه کنید و اگر انگلیسی بلدین دو کتاب: Русский язык یا Russian for Beginners، کتبی برای مبتدیان و کتاب Три сестры یا Three Sisters، کتبی برای سطوح پیشرفته‌تر را مطالعه کنید.
    2. دوره‌های آنلاین Duolingo  و Memrise: برنامه‌های آموزش زبان آنلاین یا برنامه اپلیکیشن چرب زبان که محیط فارسی دارد و بین اپلیکیشن های فارسی اشتباهات کمتری دارد (بدون اشتباه طبق تجربه) و Babbel یکی دیگر از برنامه‌های آموزش زبان با محتوای خوب
    3. وب‌سایت‌های آموزشیRT Russian   اخبار و ویدئوهای زبان روسی با متن+Learn Russian with RussianPod101 پادکست‌ها، ویدئوها و منابع آموزشی
    4. منابع تصویری YouTubeبخصوص  یدئوهای آموزش زبان روسی با زیرنویس را دنبال کنید و سایت РТ   تازه‌ترین اخبار روسی با زیرنویس را حتما روزانه بخوانید.
    5. استفاده از دیکشنری‌ها Linguee  برای ترجمه عبارات به روسی و مشاهده نمونه‌های جملات را حتما داشته باشید.
    6. فیلم‌ها و سریال‌ها بخصوص Достать ножи (Get the Knives) یک سریال درام کمدی+  Москва слезам не верит (Moscow Does Not Believe in Tears)  یک فیلم درام
    7. استفاده از نرم‌افزارهای یادگیری زبان Anki  یا Quizlet: برنامه‌های فلش کارت برای یادگیری لغات و برنامه چرب زبان اگر انگلیسی بلد نیستید چون دو برنامه رایگان گفته شده محیط و معنی فارسی ندارند و به انگلیسی هستند.
    8. مشارکت در جلسات گفتگو  بخصوص برنامه Tandem  یا HelloTalk  برنامه‌هایی برای یافتن هم‌زبان و تبادل زبان هستند.
    9. شبکه‌های اجتماعی پیوستن به گروه‌ها و صفحات مرتبط با یادگیری زبان روسی در فیسبوک و VK. همچنین، حتماً توصیه می‌شود که با توجه به سطح زبانی خود، منابع را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
زبانمهر

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست