فکر کردن انگلیسی

چگونه انگلیسی فکر کنیم؟ (بسیار ساده است)

گاما

اگر می خواهید به زبان انگلیسی فکر کنید، باید انگلیسی را جزئی از زندگی روزمره خود کنید. این تنها کاری است که باید انجام دهید. اگر هر روز از انگلیسی استفاده کنید، به طور خودکار به انگلیسی فکر خواهید کرد. این موضوع به طور طبیعی اتفاق می افتد و ارتباطی به استعداد شما و … هم ندارد.

تجربه من!

مدت طولانی است که از انگلیسی استفاده می کنم و وقتی به کلمات فکر می کنم، به جای فکر کردن به زبان مادری ، به طور خودکار به انگلیسی فکر می کنم. من عمداً سعی نمی کنم به انگلیسی فکر کنم. این به طور خودکار اتفاق می افتد و دلیل آن هم این است که انگلیسی را به بخش مهمی از زندگی روزمره ام تبدیل کرده ام.

اگر هر روز از انگلیسی استفاده کنید، می توانید به انگلیسی فکر کنید.

چگونه انگلیسی را جزئی از زندگی روزمره خود کنیم؟

کار دشواری نیست. سعی کنید برای انجام همه کارها از زبان انگلیسی استفاده کنید.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

در اینجا چند مثال برای شما آورده شده است:

  • اگر می خواهید چیزی یاد بگیرید، کتاب ها و مقالات انگلیسی را درباره آن موضوع مطالعه کنید.
  • اگر سرگرمی یا علاقه خاصی دارید، سایت های انگلیسی مربوط به آن را مرور کنید.
  • زبان تلفن، رایانه و تلویزیون خود را به انگلیسی تغییر دهید.
  • فیلم های هالیوود را به زبان اصلی (انگلیسی) تماشا کنید. (بخصوص این فیلم ها)

متوجه منظور من می شوید؟ اگر می توانید کارهایتان را به دو زبان انگلیسی و زبان مادری خود انجام دهید، همیشه زبان انگلیسی را انتخاب کنید.

بعضی از افراد دوست دارند کارها را به زبان مادری خود انجام دهند زیرا راحت تر است. اما اگر می خواهید به زبان انگلیسی فکر کنید، باید عادت به استفاده از زبان انگلیسی در موقعیت های متفاوت را در خود ایجاد کنید.

وقتی انگلیسی را جزئی از زندگی خود می کنید، تفکر به زبان انگلیسی آسان می شود.

مهارت های گوش دادن و صحبت کردن خود را بهبود ببخشید (به گونه ای که بتوانید به زبان انگلیسی فکر کنید)

باید هر روز مدتی را به تقویت زبان انگلیسی، به خصوص مهارت های گوش دادن و صحبت کردن اختصاص دهید. این مهارت ها بسیار مهم هستند (و بهبود آنها دشوار است). (من پیشنهاد می کنم این متن ها را دانلود کنید و روزانه به آنها در حد ۲۰ دقیقه گوش کنید)

اغلب افراد تمایلی به استفاده از زبان انگلیسی ندارند زیرا انگلیسی آنها افتضاح است. به همین دلیل به زبان مادری خود تکیه می کنند.

اگر زبان انگلیسی شما عالی باشد، طبیعتاً از آن استفاده خواهید کرد. هرچه بیشتر و بیشتر از انگلیسی استفاده کنید، زودتر شروع به تفکر به انگلیسی خواهید کرد.

ترجمه کردن– باعث می شود نتوانید به انگلیسی فکر کنید

بعضی از زبان آموزان انگلیسی هنگام استفاده از زبان انگلیسی عادت دارند بین انگلیسی و زبان مادری خود ترجمه کنند. این معمولا وقتی اتفاق می افتد که به زبان انگلیسی می نویسند و می خوانند.

اگر این عادت را دارید، علاوه بر اینکه باید انگلیسی را بخشی از زندگی خود کنید همچنین باید از شر این عادت بد نیز خلاص شوید.

در زیر نحوه انجام این کار را توضیح خواهم داد:

۱- از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید

از لغت نامه هایی که معانی کلمات را به زبان مادری شما توضیح می دهند (لغت نامه های دو زبانه) استفاده نکنید. به جای آنها از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. لغت نامه هایی که معانی کلمات را به انگلیسی توضیح می دهند.

word image 93

وقتی شروع به استفاده از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی می کنید، ممکن است با این مشکل روبرو شوید:

  1. شما کلمه ای را جستجو می کنید که آن را نمی شناسید.
  2. تعریف کلمه A حاوی کلمات دیگری است که شما نمی دانید.
  3. شما باید به دنبال معانی کلمات جدید باشید.

دلیل این مشکل این است که فرهنگ لغتی که شما استفاده می کنید خوب نیست؛ و کلمات دشوار را با کلمات ساده توضیح نمی دهد. اگر بیش از حد با این مشکل روبرو می شوید، باید یک فرهنگ لغت دیگر پیدا کنید.

من یک بار از یک برنامه فرهنگ لغت به نام WordWeb استفاده کردم. وحشتناک بود. هر وقت از آن استفاده می کردم، اغلب به مشکلی که در بالا اشاره کردم، بر می خوردم. بنابراین یک فرهنگ لغت دیگر پیدا کردم و از آن زمان تاکنون هیچ مشکلی نداشته ام. (در حال حاضر، من از  the Oxford Dictionaries website برای جستجوی کلماتی که نمی دانم استفاده می کنم.)

بهترین روش یادگیری سریع زبان انگلیسی بصورت اصولی +دانلود رایگان منابع

یکی دیگر از مزایای استفاده از فرهنگ لغت های انگلیسی به انگلیسی این است که مهارت خواندن انگلیسی شما را بهبود می بخشد. وقتی تعریف کلمات را به زبان انگلیسی می خوانید، مهارت خواندن را به زبان انگلیسی تمرین می کنید.

۲- خود را مجبور کنید که بدون ترجمه به انگلیسی بنویسید

وقتی برخی زبان آموزان می خواهند چیزی به انگلیسی بنویسند، ابتدا آن را به زبان مادری خود می نویسند، سپس آنچه که نوشته اند را به انگلیسی ترجمه می کنند.

آنها وقتی می خواهند یک ایمیل طولانی، متن یا مقاله به زبان انگلیسی بنویسند از این روش استفاده می کنند.

این روش مناسبی برای نوشتن به زبان انگلیسی نیست. اگر شما هم این کار را انجام می دهید، باید دست از آن بردارید. اگر قصد دارید چیزی به انگلیسی بنویسید، خودتان را مجبور کنید که از ابتدا به زبان انگلیسی شروع به نوشتن کنید.

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی بدون کلاس (طبق تحقیقات جدید)

خلاصه

  1. کارهایتان را در هر زمان و شرایطی به زبان انگلیسی انجام دهید.
  2. هر روز مدتی را صرف تقویت زبان انگلیسی خود کنید (روی مهارت های گوش دادن و صحبت کردن تمرکز کنید).
  3. از ترجمه بین انگلیسی و زبان مادری خود پرهیز کنید.

ما خیلی به زبان فکر نمی کنیم (معمولاً در غالب مفاهیم انتزاعی فکر می کنیم). اما اگر این پیشنهادات را دنبال کنید، ممکن است بتوانید بعضی اوقات به زبان انگلیسی فکر می کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

5 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست