ایلتس

4 بهترین آموزشگاه آیلتس شرق تهران+ آدرس و تماس

گاما

تقویت مهارت‌های شنیداری (یکی از بخش هایی که واقعا ما ایرانی ها توش ضعیف هستیم و تجربه و امار ثابت کرده کمترین نمره ما ایرانی ها در بخش شنیداری ایلتس هست) برای آزمون آیلتس می‌تواند به شما کمک زیادی کند تا در این آزمون عملکرد بهتری داشته باشید. برای همین هم ابتدا روشهای تقویت مهارت شنیداری رو توضیح می دیم و بعد هم خیلی خلاصه تقویت واژگان که فوق العاده در گرفتن نمره ایلتس مهمه و نهایتا هم بهترین آموزشگاه های آیلتس در شرق تهران رو با کمک سالها تجربه و نظر کاربران معرفی می کنیم.

10 روش برای تقویت مهارت شنیداری

1- گوش دادن به منابع انگلیسی: به گوش دادن به منابع انگلیسی زبان مثل پادکست‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، و رادیوهای انگلیسی علاقه‌مند شوید. انتخاب منابعی با لهجه‌ها و موضوعات مختلف می‌تواند تنوعی به تقویت مهارت شنیداری شما ببخشد.

2- نوشتن یادداشت‌ها: در حین گوش دادن به متن‌ها یا گفتارها، تلاش کنید یادداشت‌هایی از اطلاعات مهم بگیرید. این کمک می‌کند تا توانایی تشخیص اطلاعات مهم در متون شنیداری را تقویت کنید.

3- تمرین با مواد آموزشی: استفاده از کتاب‌ها و منابع آموزشی مخصوص آزمون آیلتس که تمرین‌های شنیداری را دارند، می‌تواند به شما در درک ساختار آزمون کمک کند و آمادگی شما را افزایش دهد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزشی چرب زبان، هرررر زبانی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان زبان مدنظرتو مثل بلبل حرف بزن!


 

4- شرکت در کلاس‌های زبان: شرکت در کلاس‌های زبان با معلم مجرب می‌تواند به شما در تقویت مهارت شنیداری کمک کند. معلم می‌تواند نکات و استراتژی‌های خود را با شما به اشتراک بگذارد.

5- تمرین با تمرین آزمون: تمرین با متون آزمون آیلتس به شما کمک می‌کند تا با ساختار و نوع سوالات شنیداری آزمون آشنا شوید. می‌توانید متون آزمون‌های قبلی را برای تمرین استفاده کنید.

6- فهم لهجه های مختلف: آزمون آیلتس ممکن است از لهجات مختلف انگلیسی استفاده کند. تمرین با شنیدن لهجات مختلف می‌تواند شما را برای درک بهتر متون شنیداری آماده کند.

7- تمرین با زیرنویس: گوش دادن به متون شنیداری با زیرنویس انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند تا واژگان و لهجه را بهتر درک کنید.

8- تمرین روزانه: بهترین راه برای تقویت مهارت شنیداری، تمرین روزانه است. هر روز به منابع مختلف گوش دهید و سعی کنید مطالب را درک کنید.

9- تجربه آزمون شبیه‌سازی: شرکت در آزمون‌های شبیه‌سازی آیلتس با تایمینگ و شرایط واقعی آزمون می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری برای آزمون واقعی بدهد.

10- تقویت واژگان: دانش واژگان مهمی برای درک متون شنیداری دارد. بنابراین، تمرین‌های مرتب برای افزایش دامنه واژگان خود را هم در نظر بگیرید.

با تمرین مداوم و تنوع در منابع مطالعه، مهارت شنیداری خود را بهبود خواهید داد و برای آزمون آیلتس آماده‌تر خواهید بود.

حتما دانلود کنید: همه لغات ضروری آیلتس با ترجمه فارسی+ pdf

آمادگی برای مصاحبه شفاهی در آزمون‌ آیلتس

آمادگی برای مصاحبه شفاهی در آزمون‌های زبان می‌تواند به شما کمک کند تا عملکرد بهتری در این بخش از آزمون داشته باشید. در ادامه، مراحل و راهکارهایی را برای آمادگی برای مصاحبه شفاهی در آزمون‌های زبان معرفی می‌کنم:

1- شناخت کامل ساختار آزمون: ابتدا باید با ساختار بخش مصاحبه شفاهی آزمون آشنا شوید. اطلاعاتی مانند مدت زمان مصاحبه، تعداد مسائل، و نوع سوالات مطرح شده در آزمون را بدانید.

2- تمرین مکالمه: با دوستان یا همکاران زبان آموزی کنید و مکالماتی مشابه مصاحبه آزمون را تمرین کنید. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کنند تا با موضوعات مختلف و تمرین در پاسخ به سوالات آزمون آشنا شوید.

3- تلفظ و لهجه: تلفظ صحیح و لهجه مناسب در مصاحبه شفاهی بسیار مهم هستند. ممکن است آزمون‌ها تلفظ‌ها و لهجه‌های مختلفی را ارزیابی کنند. به تمرین و بهبود تلفظ‌ها و لهجه خود توجه کنید.

4- توانایی بهره‌گیری از واژگان مناسب: استفاده از واژگان مناسب و تنوع در افعال و اسناد زبانی در مصاحبه شفاهی بسیار مهم است. با تمرین و گسترش دایره واژگان خود، از این نظر خود را آماده کنید.

5- تمرین در مواقع تنش: تمرین در مواقعی که فشار روحی و تنش بیشتری دارید، به شما کمک می‌کند تا بهتر با شرایط مصاحبه زبانی آزمون کنترل کنید. این تمرین‌ها می‌توانند با بازی‌های نقشی یا مکالمات تقلیدی انجام شوند.

6- آشنایی با موضوعات متداول: در مصاحبه شفاهی آزمون‌ها، ممکن است به شما سوالات در مورد موضوعات مختلفی پرسیده شود. با مطالعه و تمرین در مورد موضوعات متداول مثل تکنولوژی، محیط‌زیست، سفر، و تاریخ، آماده باشید.

7- نظم و ساختار گفتار: در مصاحبه شفاهی، نظم و ساختار منطقی در گفتار شما مهم است. تمرین در ترتیب مفاهیم و استفاده از اصول گفتار منطقی به شما کمک خواهد کرد.

8- تمرین با زمان‌بندی: زمان‌بندی مناسب و کنترل زمان در مصاحبه شفاهی بسیار مهم است. تمرین با پاسخ به سوالات در مدت زمان محدود ممکن است به شما در آزمون کمک کند.

9- بازخورد: با دستیابی به بازخورد از معلمان یا متخصصان زبان، می‌توانید نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و برای بهبود آنها تمرین کنید.

10- آزمون‌های شبیه‌سازی: شرکت در آزمون‌های شبیه‌سازی زبان با شرایط واقعی مصاحبه شفاهی آزمون می‌تواند به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد و مهارت‌هایتان را بهبود ببخشد.

با توجه به تمرین و آمادگی مداوم، مهارت مصاحبه شفاهی خود را تقویت کرده و به بهبود عملکرد در آزمون‌های زبانی برسید. همچنین، در طول مسیر از منابع آموزشی و مشاوره زبانی بهره بگیرید.

توضیحات کامل اما خلاصه درباره ایلتس: ساختار آزمون آیلتس چگونه است؟ (راهنمای کامل)

4 بهترین موسسات آموزش آیلتس در شرق تهران

آموزشگاه های آیلتس زیادی در تهران وجود دارد که خیلی از آنها ادعای تضمینی بودن آزمون و … را دارند اما فقط وقت گرانبهای شما را تلف می کنند و نهایتا نتیجه خوبی را بدلیل نداشتن اساتید باتجربه یا عدم استفاده از منابع بروز نخواهید گرفت.

برای انتخاب یک موسسه آیلتس خوب حتما باید تجربه کافی داشته باشید، خودتان کلاس ها را تا حدی بشناسید، فیدبک یا بازخورد زبان اموزانی که به این آموزشگاه ها مراجعه کرده اند را در فضای مجازی بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف های هر کدام را حسابی پرس و جو کنید. کاری که ما انجام داده ایم و بعد از مدت ها، یک لیست کامل از بهترین های شرق تهران را اماده کرده ایم و باید گفت فقط 4 مورد زیر را پیشنهاد می کنیم. باز هم انتخاب باشما:

1-آموزشگاه الا (ELA)

  • آدرس و تماس: تهران، ضلع جنوب شرقی فلکه اول تهرانپارس. تلفن: 02177728418 وبسایت

آموزشگاه الا (ELA)

یکی از موسسات درجه یک آموزش ایلتس درشرق تهران است که اگر چه بهترین اساتید را شاید نداشته باشد اما محیط و مدیریت آن رضایت بخش و منظم هستند. آموزشگاه آیلتس موسسه الا، شامل شش ترم فشرده و هر ترم 40 ساعت آموزش می باشد و پس از گذراندن این شش ترم شما را برای دریافت نمره 7 در آزمون آیلتس آماده می نماید. اساتید مجرب و برجسته و محیطی انگلیسی در این آموزشگاه زمینه را برای آموزش بهتر دانش آموزان فراهم می نماید.

2-آموزشگاه سفیر گفتمان

  • آدرس و تماس: بزرگراه رسالت، بعد از اتوبان باقری، بین خیابان سجده ای و اخوت، جنب متروی تهرانپارس، تلفن: 02177712214 وبسایت

آموزشگاه سفیر گفتمان

آموزشگاه سفیر گفتمان که در اینجا فقط شعبه فرجام را توصیه می کنیم برای ایلتس بیشتر برای صفر کیلومترها توصیه می شود و شخصا توصیه می کنم اگر دنبال گرفتن نمره بالای ایلتس هستید اموزشگاه های تخصصی تر با اساتید درخشان تری انتخاب نمایید

این آموزشگاه با دارای بودن شعب مختلف در سراسر ایران امکان شرکت در کلاس های را چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری در سراسر نقاط ایران فراهم نموده است. دیگر خدمات این آموزشگاه عبارتند از : برگزاری کلاس های جامع یا موضوعی آیلتس، برگزاری آزمونهای شبیه سازی آیلتس، کلاس های مکالمه زبان برای کودکان و بزرگسالان و… که متاسفانه همین تخصصی نبودن در زمینه ایلتس یک نقطه ضعف است.

همه ترفندهای بخش های آیلتس در 4 مطلب زیر

3-آموزشگاه ایرانمهر

  • آدرس و تماس: میدان هفت حوض، خ جانبازان غربی (گلبرگ غربی)، نبش ورودی اول میدان 62، پلاک 21 – شماره تماس : 02177908713 وبسایت

آموزشگاه ایرانمهر

آموزشگاه زبان ایران‌مهر در منطقه هفت حوض از دیگر آموزشگاه های شرق تهران می باشد. در این آموزشگاه علاوه بر زبان انگلیسی؛ زبان آلمانی، ترکی استانبولی، اسپانیایی و فرانسوی نیز برگزار می شود که همین تخصصی نبودن یا عدم تمرکز بر حوزه ایلتس یک نقطه منفی ست و بهمین دلیل است که بهترین اساتید را در این موسسه برای ایلتس شاید پیدا نکنید اما مدیریت و کادر منظمی دارد.

از دیگر خدمات این آموزشگاه برگزاری دوره های تخصصی آیلتس در سطوح مختلف به صورت حضوری و آنلاین می باشد. برگزاری کلاس های عمومی زبان انگلیسی از سطوح مبتدی تا پیشرفته برای تمام سنین چه به صورت حضوری و آنلاین از دیگر خدمات این آموزشگاه می باشد.

حداقل نمره ای که باید گرفت: حداقل باید چه نمره ای بگیریم؟

4-آموزشگاه سیتیزن

  • آدرس و تماس: فلکه اول تهرانپارس، انتهای کوچه148شرقی نرسیده به خیابان121،پلاک4. تلفن: 02177875227 وبسایت

آموزشگاه سیتیزن

آموزشگاه سیتیزن نیز جزو آموزشگاه های خوب در شرق تهران و برگزار کننده کلاس های آموزشی 16 زبان زنده دنیا می باشد. این آموزشگاه با به کارگیری اساتیدی با بیش از ده سال سابقه و مورد تایید سفارت، به صورت حضوری و غیر حضوری به برگزاری کلاس های تخصصی آموزش زبان می پردازد.

همچنین اگر به دنبال کسب مدارک معتبر بین المللی می باشید این آموزشگاه گزینه ی مناسبی برای شما خواهد بود. کیفیت بالای تدریس، مشاوره ی اقامتی و اخذ پذیرش، پکیج های کوتاه مدت آیلتس و تافل و… از جمله دیگر ویژگی ها و خدمات ارائه شده در این آموزشگاه می باشد.

هر موسسه ای انتخاب می کنید حتما این 7 نکته را درنظر بگیرید

برای انتخاب آموزشگاه مناسب آیلتس ، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. تحقیق و مطالعه: بهترین راه برای شروع انتخاب آموزشگاه، تحقیق و مطالعه است. از منابع آنلاین، نظرات دیگران و اطلاعات در دسترس برای مقایسه آموزشگاه‌ها استفاده کنید.
  2. مقایسه و ارزیابی: مقایسه مزایا و معایب هر آموزشگاه شامل قیمت‌ها، زمان‌بندی‌ها، مواد آموزشی، تجربه مدرسان و نرخ موفقیت دانش‌آموزان در آزمون آیلتس است.
  3. مشاوره: با افرادی که آزمون آیلتس را گذرانده‌اند یا از خدمات آموزشگاه‌ها استفاده کرده‌اند، مشورت کنید تا نظرات و تجربیات آنها را بشنوید.
  4. ملاقات با مدرسان: اگر امکان دارد، با مدرسان آموزشگاه ملاقات کنید و سوالات خود را از آنها بپرسید. تجربه و تخصص مدرسان می‌تواند تأثیر بسزایی در یادگیری شما داشته باشد.
  5. آزمون معیاری: آزمون‌های معیاری که توسط آموزشگاه‌ها برگزار می‌شوند را امتحان کنید. این آزمون‌ها به شما کمک می‌کنند تا عملکرد خود را ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که آماده آزمون آیلتس هستید یا نه.
  6. پیشنهادات دیگران: از دوستان یا آشنایان خود نیز درخواست پیشنهاد بگیرید. تجربه افراد دیگر ممکن است به شما در انتخاب آموزشگاه کمک کند.
  7. مصاحبه با آموزشگاه: در نهایت، با آموزشگاه‌هایی که به عنوان نهایی انتخاب کرده‌اید تماس بگیرید و درخواست مشاوره یا مصاحبه با مسئولین آموزشگاه را داشته باشید. این مرحله به شما کمک می‌کند تا تصمیم نهایی بگیرید.

سوالات رایج کاربران درباره آزمون آیلتس و پاسخ به 15 سوال رایج آیلتس

10 ترفند افزایش دامنه واژگان برای آزمون آیلتس

افزایش دامنه واژگان در آزمون آیلتس می‌تواند به شما در درک متون، نوشتاری بهتر و بهبود عملکرد در بخش‌های مختلف آزمون کمک کند و فوق العاده در گرفتن نمره بالاتر موثر هست. در زیر، راهکارهایی برای افزایش دامنه واژگان در آیلتس آورده شده‌اند:

1- خواندن کتب و مقالات: خواندن کتب و مقالات انگلیسی در زمینه‌های مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا با واژگان جدید آشنا شوید. می‌توانید از مقالات خبری، علمی، ادبی و تخصصی استفاده کنید.

2- مشارکت در کلاس‌های زبان: شرکت در کلاس‌های زبان با معلم مجرب می‌تواند به شما واژگان جدید را آموزش دهد. همچنین، معلم می‌تواند شما را در استفاده صحیح از واژگان کمک کند.

3- استفاده از کارت‌های واژگان: بسازید یا از کارت‌های واژگان آماده استفاده کنید. روی هر کارت واژه انگلیسی و معانی آن را بنویسید و همچنین جملاتی با آن واژه بنویسید تا درک بهتری از معنی و استفاده آن کلمه داشته باشید.

4- خواندن روزنامه‌ها و مجلات: مطالعه روزنامه‌های انگلیسی و مجلات اخباری می‌تواند به شما واژگانی را معرفی کند که در محاوره‌های روزمره یا در آزمون آیلتس ممکن است مورد استفاده قرار گیرند.

5- گوش دادن به موسیقی و پادکست‌ها: گوش دادن به موسیقی انگلیسی و پادکست‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا با لهجه‌ها و اصطلاحات مختلف آشنا شوید.

بلد باشید مهمه: نمره دهی آیلتس چگونه انجام می شود؟

6- نوشتن جملات با واژگان جدید: واژگانی که یاد می‌گیرید را در جملات خود استفاده کنید تا به یادگیری مستدام آنها کمک کنید.

7- استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش واژگان: اپلیکیشن‌های موبایلی و وب‌اپلیکیشن‌های آموزش واژگان می‌توانند به شما در یادگیری و تمرین واژگان کمک کنند.

8- تعامل با توانایی‌های بالاتر: در مکالمات و نوشتار خود تلاش کنید تا از واژگان پیشرفته‌تر استفاده کنید. این کمک می‌کند تا به مرور واژگان پیشرفته‌تر را دریافت کنید.

9- مرور دایره واژگان: واژگانی که یاد گرفته‌اید را مرتباً مرور کنید تا از فراموشی جلوگیری کنید.

10- شرکت در گروه‌های مطالعه: با دیگران که به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارند همکاری کنید و به صورت گروهی واژگان و مکالمات را تمرین کنید.

با تمرین منظم و پیوسته، دامنه واژگان خود را در آیلتس بهبود خواهید داد و عملکردتان را بهبود خواهید بخشید. همچنین، از منابع آموزشی زبان و دیکشنری‌های انگلیسی بهره‌بری کنید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست