کلاس مهندسی مکانیک

بهترین دانشگاه های جهان در رشته مهندسی مکانیک (آپدیت 2023)

گاما

گاهی اوقات این رشته را نادیده می گیریم، اما مهندسی مکانیک یک رشته پرطرفدار است . مکانیک یکی از فناوری هایی است که بی حد و حصر است و دائماً در حال تغییر می باشد. می توان گفت که از زمان اختراع چرخ، همه چیز به سرعت در حال چرخش بود، ما انسان ها خیلی زود ماشین، قطار و هواپیما در اختیار داشتیم و به ماه سفر کردیم. مهندسان مکانیک همه چیز را طراحی می کنند، از تراشه های کوچک تلفن، دستگاه های پزشکی نجات دهنده تا موتور های جت. اگر به فناوری اعتقاد دارید، مهندسی مکانیک را برای آینده خود انتخاب کنید.

برای کمک به جستجو در بین دانشگاه ها و تصمیم گیری آینده نگرانه، ما در این قسمت از سایت ۲۰ دانشگاه برتر مهندسی مکانیک در جهان را برای شما لیست کرده ایم. با پست وبلاگ ما خواهید آموخت که هر دانشگاه از نظر آموزش و دوره، امکانات مختلفی را ارائه می دهد. لیست خود را بر اساس یک منبع قابل اعتماد از سایت www.topuniversities.com جمع آوری کرده ایم. بیشتر آن ها نیز با توجه به پتانسیلشان، قابل سرمایه گذاری هستند. بیایید ببینیم آن ها برای حرفه شما چه چیزی را کنار گذاشته اند و چه برنامه ای دارند!.

۲۰- (ETH) زوریخ – موسسه فناوری فدرال سوئیس ( سوئیس)

(ETH) زوریخ یکی از بهترین دانشگاه های مهندسی مکانیک در اروپا است که در سال ۱۸۵۵ تاسیس شده است. این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه ها را در زمینه مهندسی ، معماری، ریاضیات، علوم طبیعی، مدیریت و علوم اجتماعی ارائه می دهد. برای تحصیل در آن جا لازم نیست انیشتین باشید اما با این حال خود انیشتن در سال ۱۹۰۱ در این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

احتمالاً خود اینشتین هم توانایی این دانشگاه را می دانسته است . آن ها محققان و آزمایشگاه هایی دارند که در حال بررسی این فناوری هستند. آن ها به عنوان یکی از بهترین دانشکده های مهندسی مکانیک، اخیراً مواد قابل بازیافت با الهام از انرژی زیستی را برای تولید انبوه تولید کردند. موفقیت دیگر آزمایشگاه های ۹T آن ها حتی ممکن است برای کارخانه داران نیز سرنوشت ساز باشد.

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

در تابستان امسال کشف خود را از مواد چاپ سه بعدی فوق العاده سبک و فوق العاده قوی اعلام کردند: کربن. این مواد کاملاً شناخته شده هستند اما به دلیل قیمت و فرآیند وقت گیر ساخت در صنعت چاپ سه بعدی، چندان مورد استقبال قرار نگرفته اند. کربن از فولاد و آلومینیوم قوی تر است ، در عین حال تا ۵ برابر سبک تر می باشد، که استفاده از آن را در هواپیما ها، اتومبیل ها، دوچرخه ها، بلکه روبات ها و دستگاه های پزشکی نیز بسیار جذاب می کند. اکنون با تکنیک چاپ سه بعدی با کربن، دستیابی به این فناوری ممکن است.

حتما بخوانید: نکات بسیار مهم برای ایمیل کردن رزومه انگلیسی برای دانشگاهها یا شرکتها

۱۹-دانشگاه ملی سئول (کره جنوبی)

این دانشگاه به عنوان ترکیبی از ۱۰ موسسه آموزش عالی ایجاد شده است که به دانشجویان امکان انتخاب ۸۳ رشته در مقطع کارشناسی و ۹۹ مورد برای کارشناسی ارشد و دکترا را می دهد. این دانشکده دارای یک گروه مهندسی مکانیک و هوا فضا با برنامه های نوآورانه است ، به عنوان مثال ، برای توسعه فن آوری های پیشرفته برای حمل و نقل در آینده، و همچنین تحقیقات در مورد فناوری نانو ، بیومکانیک یا علوم ورزشی فعال است.

۱۸-دانشگاه پکن ( چین)

دانشگاه پکن یک نهاد برجسته است. دقیقا زمانی برجسته است که می خواهد بحث آموزش را با زندگی دانشجویی تلفیق کند. این دانشگاه نه تنها ۳۰ دانشکده با ۱۲ دپارتمان، ۹۳ رشته کارشناسی، ۱۹۹ رشته کارشناسی ارشد و ۱۷۳ گزینه برای گرفتن عنوان دکترا را ارائه می دهد، بلکه موزه تاریخی دانشگاه و موزه هنر و باستان شناسی آرتور ام هم در آن وجود دارد.

دانشکده مهندسی الکترونیک و علوم کامپیوتر در دانشگاه پکن میزبان ۴ گروه علوم و فناوری رایانه، الکترونیک، میکروالکترونیک و سرانجام هوش ماشینی است.

دانشگاه پکن به عنوان یکی از بهترین دانشکده های مهندسی مکانیک در جهان از چاپ سه بعدی نیز استفاده می کند و چند سال پیش آن ها انقلابی در استفاده از فناوری های ساخت افزودنی با مهره های چاپی سه بعدی در عرض ۱۲ سال ایجاد کردند. این قطعات با چاپ سه بعدی پودر فلز – تیتانیوم تولید شده اند . پزشکان با این فناوری ها پای خود را فراتر نهادند و به لطف آزادی چاپ سه بعدی باعث ایجاد منافذ ریزی شدند.

۱۷- دانشگاه پلی تکنیکو دی میلانو ( ایتالیا)

این دانشگاه ایتالیایی در مقایسه با سایر دانشکده های مهندسی مکانیک به دلیل استفاده سنتی از آموزش ، برجسته است. با این حال، آن ها همچنین با استفاده از فن آوری و آخرین نوآوری های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد و لیسانس در سیستم های تولید، مکانیک و رباتیک، نمونه سازی تصویری، موتورهای احتراق داخلی و توربوماشین طراحی مکانیکی پیشرفته و سایر موارد به جلو پیش می روند.

۱۶- KAIST-موسسه پیشرفته علوم و فناوری کره (کره جنوبی)

KAIST رشته مهندسی سنتی را با آخرین فن آوری ها ترکیب می کند، جایی که مناطق تحقیقاتی شامل زمینه های ساخت طراحی برای مهندسی پزشکی، مهندسی مقیاسی ، انرژی: تولید ، پایداری کارایی و رباتیک هوشمند مکاترونیک است. گروه مهندسی مکانیک آن ها همچنین مدرک مهندسی چاپ سه بعدی را ارائه می دهد، زیرا آن ها می بینند که تولید افزودنی چه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حتما بخوانید: یک نامه ریکام (Recommendation) خوب چه ویژگیهایی دارد؟ چطور بنویسیم؟

۱۵-دانشگاه فنی نانیانگ (سنگاپور)

دانشگاه فنی Nanyang (NTU) برنامه های عالی را در دانشکده مهندسی مکانیک و هوافضا (MAE) ارائه می دهد، از جمله Ph.D. که در ساخت افزودنی هم حرفی برای گفتن دارد . دانش آموزان آن ها با پروژه های مختلفی روبرو هستند، مانند GonioPen که زمینه جدیدی برای تشخیص آب سیاه است، یا ربات ها که از یک دوربین سه بعدی برای مونتاژ استفاده می کنند.

MAE به دلایل مختلفی یکی از برترین دانشکده های مهندسی مکانیک است . آخرین توسعه و پیشرفت آن ها شامل استفاده از فن آوری های افزودنی ساخت برای چاپ سه بعدی اولین پوست انسان در جهان است که با رنگدانه طبیعی مطابقت دارد. این مورد برای قربانیان سوختگی و دیابت و همچنین آزمایشات دارویی و آرایشی انقلابی را به پا کرده است.

۱۴-موسسه فناوری کالیفرنیا (ایالات متحده آمریکا)

این موسسه تحقیقات علوم و مهندسی یکی از بهترین مدارس مهندسی مکانیک در جهان است که درست در خارج از لس آنجلس مستقر شده است. در سال ۱۸۹۱ با مأموریت “گسترش دانش بشری و بهره مندی از جامعه از طریق تحقیقات یکپارچه با آموزش” افتتاح شد. موسسه فناوری کالیفرنیا (Caltech) تمرکز زیادی بر آموزش هنر های فنی و علوم کاربردی دارد . این دانشگاه می تواند به دلیل دارا بودن مسکن آزمایشگاه جت ناسا نیز به خودش افتخار کند.

Caltech در تلاش است تا بهترین فناوری های نوآورانه را به جهان بیاورد و معرفی کند، البته آن ها از چاپ سه بعدی هم استفاده می کنند. یکی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی آن ها، فرآیند جدیدی را ایجاد کرد که امکان چاپ سه بعدی سازه های فلزی در مقیاس نانو را فراهم می کند.

۱۳-دانشگاه صنعتی دلفت (هلند)

دانشگاه دلفت به لطف هدفشان برای آموزش فرآیند نوآوری ، طراحی و ساخت به دانشجویان و همچنین درک عمیق از همه رشته های مهندسی مکانیک، جایگاه خوبی در میان سایر دانشکده های مهندسی مکانیک دارند. آن ها این برنامه را با ۶ برنامه مهندسی مکانیک خود ارائه می دهند: طراحی بیو مکانیک ، فناوری انرژی و فرآیند، مهندسی فناوری پیشرفته، مکانیزم Opto-، مهندسی حمل و نقل و تدارکات، مهندسی خودرو.

تعجب آور نیست که Additive Manufacturing بخشی جدایی ناپذیر از پروژه های دانشجویان دلفت بوده است. در مورد متا بیومتریال ترکیبی برای کاشت لگن که در ویدئوی فوق نشان داده شده است، ساختار های چاپی سه بعدی تغییر شکل یافته بسیار پیچیده برای بازسازی استخوان و تولید باکتری های چاپ شده سه بعدی وجود دارند که می توانند منجر به چاپ الکترونیکی سه بعدی در فضا شوند!

حتما بخوانید: راهنمای کامل: بهترین روش نوشتن انگیزه نامه (چرا این دانشگاه) 

۱۲-دانشگاه ملی سنگاپور (سنگاپور)

دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) به دلیل آموزش کارآفرینی نوآورانه، نظم دقیق و یادگیری تجربی، مشهور است. آموزش آن ها بر این مبنا است که مهندسی مکانیک در زندگی روزمره ما نقش دارد و برای دانشجویان بسیار مهم است که طراحی، ساخت و بهره برداری از هر محصول یا سیستم را بیاموزند.

در گروه مهندسی مکانیک NUS ، سه دانشکده وجود دارد و شما می توانید در مهندسی هوا نوردی، انرژی و پایداری و همچنین مرکز مهندسی هوافضا تخصص داشته باشید.. همچنین برنامه چاپ سه بعدی ساخت و ساز را با هدف توسعه مواد پایدار و تولید انبوه سازه های ساختمانی با تولید افزودنی ها ارائه می دهد. آن ها همچنین در کاربرد های پزشکی چاپ سه بعدی نیز تخصص خواهند داشت.

۱۱-دانشگاه Tsinghua (چین)

این دانشگاه دارای تاریخچه ای عالی است. در سال ۱۹۱۱ به عنوان یک پایگاه ضد استعمار تاسیس شد. در سال ۲۰۱۵ این مدرسه برای برنامه های مهندسی و علوم کامپیوتر یکی از بهترین ها در جهان بود. دانشگاه تسینگ هوآ به خوبی می داند که آن ها باید با صنعت پیشرفته چین همگام شوند. آن ها طیف گسترده ای از دوره ها و تحقیقات مانند علم و فناوری، ساخت بیوفایک، رباتیک ، فناوری پیشرفته طراحی و دیجیتال سازی یا فناوری کنترل هوشمند و مدیریت مدرن را ارائه می دهند.

البته این دانشگاه با در نظر گرفتن دوره ها، از فناوری های چاپ سه بعدی نیز در پروژه های خود استفاده می کنند. برخی از تأثیرگذارترین تحقیقاتی که این دانشکده انجام داد ، توسعه روش چاپ سه بعدی بیولوژیکی در تولید بلوک های یکنواخت سلول های بنیادی جنینی است که به طور بالقوه منجر به چاپ بافت زنده پیچیده می شود.

۱۰- موسسه فناوری جورجیا (ایالات متحده آمریکا)

۱۰ دانشکده برتر مهندسی مکانیک، موسسه فناوری جورجیا را تشکیل می دهد. گروه مهندسی آن ها در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به طور مداوم در ۱۰ دانشگاه برتر است. آن ها به شدت به فعالیت های یادگیری تجربی و همچنین اهمیت یادگیری نوآوری از سایر کشور ها و تحصیل در خارج از کشور اعتقاد دارند.

انستیتوی فناوری جورجیا در زمینه های مختلفی از جمله مکانیک، رباتیک، علوم حرارتی، سیستم های انرژی، مهندسی زیستی، مکانیک سیالات، فیزیک هسته ای و پزشکی، آکوستیک، تریبولوژی، طراحی و ساخت تحقیق می کنند و به همین دلیل این مجموعه از بهترین دانشگاه های مهندسی مکانیک است و این نیز به لطف همگام بودن با دنیای مدرن و فن آوری های مداوم در حال پیشرفت است . انستیتوی گرجی یک اتاق چاپ سه بعدی دارد که دانشجویان می توانند از اسکنر ها و چاپگر های سه بعدی برای پروژه های خود و نمونه سازی سریع استفاده کنند.

حتما بخوانید: چگونه فول فاند بگیریم؟ (ویژه دانشجویان کارشناسی، ارشد و دکترا)

۹-دانشگاه توکیو (ژاپن)

این مدرسه برای اولین بار در سال ۱۸۷۷ به عنوان یک دانشگاه شاهنشاهی تاسیس شد. این دانشگاه می تواند به شغل چشمگیر فارغ التحصیلان خود افتخار کند ، از ۶۲ نخست وزیر ژاپن، ۱۵ نفر در آن جا تحصیل کرده و ۵ دانش آموخته فضانورد شدند.

گروه مهندسی مکانیک بر اساس چهار رشته اساسی مکانیک است: مکانیک حرکت، مکانیک مواد، دینامیک سیالات و ترمودینامیک. این جنبه ها در طیف گسترده ای از دوره ها از جمله محیط زیست، انرژی، طراحی و تولید زیست پزشکی و مهندسی سیستم معرفی می شوند.

۸-کالج امپریال لندن (انگلستان)

در قرن نوزدهم به عنوان ایده ای برای تلفیق هنر و علم برای بهترین نتایج آموزشی ایجاد شده است، اما همچنان این شعار را دارد. “این یک موسسه استثنایی است که بر علوم، مهندسی، پزشکی و تجارت تمرکز دارد”.

دپارتمان مهندسی کالج سخنرانی ها، آموزش ها و آزمایشگاه هایی در زمینه مایعات حرارتی، مواد، مکانیک، مکاترونیک، تجزیه و تحلیل و طراحی ارائه می دهد . به عنوان یکی از دانشکده های برجسته مهندسی مکانیک معرفی می شود. آن ها البته تحقیقات تولید اضافی را برای پروژه های چند رشته ای نیز ارائه می دهند.

۷-دانشگاه آکسفورد (انگلستان)

دانشگاه آکسفورد نه تنها یکی از بهترین دانشکده های مهندسی مکانیک است، بلکه یکی از قدیمی ترین ها است. آغاز آن به قرن یازدهم بر می گردد و آن را به قدیمی ترین دانشگاه جهان انگلیسی زبان تبدیل کرده است. این یک دانشگاه بین المللی است که ۴۰٪ دانش آموزان بین المللی دارد و آن ها می توانند فارغ التحصیلان خود را معرفی کنند، از جمله ۱۲۰ مدال آور المپیک، ۲۶ برنده جایزه نوبل و بیش از ۳۰ رهبر مدرن جهان در این دانشگاه تحصیل کرده اند.

گروه علوم مهندسی آن ها ۶ شاخه مهندسی را ارائه می دهد : پزشکی، شیمی، عمران، برق، اطلاعات و مکانیک. پس از سال چهارم، دانشجویان مقطع کارشناسی دوره های تخصصی را برای یک پروژه تحقیقاتی انتخاب می کنند که همه برای مهندسی هستند: زیست پزشکی، شیمی، عمران، برق، اطلاعات، تولید و مکانیک. برای دانشگاه آکسفورد، تجربه عملی بسیار مهم است، بنابراین دانشجویان آن ها فرصت های خوبی برای حمایت مالی دارند.

دانشگاه آکسفورد بهتر از سایر دانشکده های مهندسی مکانیک باقی مانده، بنابراین آن ها همچنین در فناوری های پیشرفته سه بعدی سرمایه گذاری کرده اند. پروژه های آن ها شامل بافت چاپ سه بعدی از سازه های زنده، محفظه هلی کوپتر نوری، مدل های آموزشی و همچنین اشیای عتیقه تاریخی بود .

حتما بخوانید: ۱۶ سوال رایج درباره اپلای و پذیرش دانشگاههای خارج از کشور+ پاسخ

۶-دانشگاه میشیگان (ایالات متحده آمریکا)

دانشگاه میشیگان دپارتمان مختص مهندسی مکانیک با ۱۵۰ سال سابقه فعالیت دارد. آن ها بسیاری از فن آوری های مهندسی مانند وسایل نقلیه هیبریدی، ساخت نانو، بیومکانیک، آکوستیک مهندسی، مکانیک پلیمرها، راه حل های پیشرفته انرژی و بسیار موارد دیگر را برای تخصص در اختیار شما قرار می دهند.

دانشگاه میشیگان به عنوان یکی از برترین دانشگاه های مهندسی مکانیک ، صاحب یک آزمایشگاه چاپ سه بعدی است. آن ها خدمات چاپ سه بعدی را به صورت هدایت شده برای کمک به کسانی که در دنیای تولید افزودنی ها تازه کار هستند، ارائه می دهند.

۵-دانشگاه کالیفرنیا، برکلی (ایالات متحده آمریکا)

از جمله بهترین دانشگاه های مهندسی مکانیک آمریکا، دانشگاه کالیفرنیا (UCB) نیز است که در برکلی واقع شده است. با استفاده از UCB می توانید برای گرفتن مدرک دیپلم در مقطع کارشناسی ارشد، گروه مهندسی هسته ای یا گروه علوم و مهندسی مواد را انتخاب کنید.

برای فارغ التحصیلان UCB چند گزینه برای مدارک تحصیلات تکمیلی ارائه می شود. امکان تحصیل در دوره دکترا نیز وجود دارد، حتی اگر مدرک کارشناسی ارشد نداشته باشید . البته UCB برای همراهی با فن آوری های دائماً در حال پیشرفت، یک آزمایشگاه چاپ سه بعدی نیز دارد که به دانشجویانشان امکان می دهد با جدیدترین نوآوری ها کار کنند.

۴-دانشگاه هاروارد (ایالات متحده آمریکا)

البته بدون دانشگاه هاروارد لیست ما کامل نخواهد بود . همیشه با رتبه بندی در میان بهترین ها، آن را در رتبه ۴ بهترین مدارس مهندسی مکانیک می یابیم. دانشکده مهندسی و علوم کاربردی هاروارد در اواسط قرن نوزدهم آغاز به کار کرد. علایق اصلی تحقیقاتی آن ها ریاضیات کاربردی، فیزیک کاربردی، مهندسی زیستی، علوم کامپیوتر، مهندسی برق، علوم و مهندسی محیط زیست، مواد و مهندسی مکانیک، علوم، فناوری و سیاست های عمومی است. اما لازم نیست یکی را انتخاب کنید، زیرا دانشگاه هاروارد در حال تحقیق در مورد رشته ای از تحقیقات مدرن است که دپارتمان های آکادمیک سنتی ندارند. محققان آن ها در بسیاری از زمینه ها کار می کنند و با افراد در سراسر دانشگاه همکاری دارند.

تعجب آور نیست که دانشگاه هاروارد دارای یک آزمایشگاه چاپ سه بعدی است، آن ها می توانند تحقیقات مربوط به اندام های انسانی را در دستگاه های خود ، چاپ سه بعدی از بافت های زنده و حتی چاپ ۴ بعدی دستگاه های اصلاح شکل را به نمایش بگذارند. هدف آن ها استفاده بهینه از فناوری موجود و همچنین پیشرفت بیشتر است. یکی از آخرین پروژه های آن ها چاپ با صدا است، جایی که محققان از نیرو های صوتی برای ایجاد قطره هایی استفاده می کنند که پیش از این غیرممکن بود.

حتما بخوانید: شرایط گرفتن فاند در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای خارج کشور +نکات مهم

۳-دانشگاه کمبریج (انگلستان)

دانشگاه بریتیش کمبریج با قدمت ۸۰۰ ساله در رتبه سوم جایگاه بهترین دانشگاه های مهندسی مکانیک قرار گرفته است. فکر آن ها برای آموزش ذهن جوانان این است که آن ها را به جهات مختلف هدایت کنند: از ریاضیات، فیزیک، علوم کامپیوتر گرفته تا مهندسان. تمام جنبه های یادگیری برای بهترین نتیجه در این دانشگاه با هم ترکیب شده اند.

برنامه های مهندسی مکانیک آن ها نه تنها بر مهم ترین رشته ها مانند علوم مواد، رباتیک و مکانیک متمرکز است بلکه آن ها کار گروهی ، استراتژی های حل مسئله و خلاقیت را نیز پرورش می دهند.

با رسیدن به رتبه بندی در میان ۳ نفر برتر، کاملاً واضح است که دانشگاه کمبریج به ساخت افزودنی علاقه مند است. آن ها در آزمایشگاه چاپ سه بعدی خود با فرایند ها و مواد مختلفی از جمله فناوری ابتکاری InkJet کار می کنند.

۲-دانشگاه استنفورد (ایالات متحده آمریکا)

دانشگاه استنفورد به دلایل زیادی در سراسر جهان محبوب است، و وقتی صحبت از بهترین دانشگاه های مهندسی مکانیک می شود، حتما نام آن به میان می آید. برنامه های آن ها دوره های علوم و فن آوری انرژی، سنجش و کنترل، مکانیک نانو، مکاترونیک، شبیه سازی محاسباتی، دینامیک جامد و سیال، سیستم های میکروالکترومکانیکی (MEMS) و مهندسی بیومکانیک را ارائه می دهد.

اگر دانشگاه استنفورد یکی از نوآورترین دانشگاه های مهندسی مکانیک نبود، به چنین جایگاه بالایی در لیست ما نمی رسید. آن ها استفاده خاصی از فناوری های Additive Manufacturing را در زمینه پزشکی دارند و تمرکز زیادی روی دستگاه ها، اندام ها و مدل های چاپ سه بعدی دارند.

۱-موسسه فناوری ماساچوست (ایالات متحده آمریکا)

بهترین دانشکده مهندسی مکانیک به موسسه فناوری ماساچوست (MIT) منتهی می شوند. این دانشکده مدتی است که تحولاتی مانند مفهوم جهان در حال انبساط، توسعه رادار یا اختراع حافظه هسته مغناطیسی را ارائه داده است.

گروه مهندسی مکانیک آن ها به وضوح بهترین است. کار آن ها در مورد چالش برانگیزترین و ابتکاری ترین پروژه ها، از تحقیق در مورد گرافن، سبک ترین و محکم ترین ماده جهان، تبدیل پارچه های طبیعی ضد آب توانسته است انقلاب کاملی را در محصولات روزمره با هوش مصنوعی ایجاد کند.

حتما بخوانید: اشتباهات فاحش که نباید در رزومه خود درج کنید

همان طور که مشاهشده کردید، MIT واقعاً بر روی آنچه اکنون و آینده چیست متمرکز است. این که درباره آنها زیاد صحبت می کنیم، علتش این است که دائماً اخباری را به دنیای چاپ سه بعدی می آورند. تاکنون آن ها کریستال های کلوئیدی چاپ سه بعدی ساخته اند که می تواند ساختارهای رسانا، ساخت مبلمان در چند دقیقه و همچنین استفاده از شیشه به عنوان ماده تولید کننده و بسیاری از پروژه های دیگر را چاپ کنند. مطمئن هستیم که در آینده ای نه چندان دور، درباره پروژه های چاپ سه بعدی MIT بیشتر خواهیم شنید.

آیا در مورد آینده خود تصمیم گرفته اید؟

تصمیم گیری در مورد تحصیل در رشته مهندسی مکانیک کار آسانی نیست، اما انجام یک انتخاب صحیح قطعاً شما را به سمت حرفه ای عالی سوق خواهد داد. این یک رشته بسیار گسترده با برنامه های مدرک تحصیلی فراوان است، از مهندسی بیومکانیک، مطالعه مواد، اتومبیل های هیبریدی گرفته تا رباتیک. فقط باید بدانید که چه چیزی بیشتر برای شما مناسب است و بهترین دانشکده مهندسی مکانیک را برای خود انتخاب کنید.

قصد مهاجرت یا تحصیل در خارج از کشور را دارید؟ حتما بخوانید

زبانمهر

حتما بخوانید!

2 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست