یادگیری انگلیسی در منزل

بهترین روش یادگیری زبان در منزل از صفر (آپدیت 2023)

گاما

این سوال برای همه وجود دارد که چگونه میتوانند در عرض ۲-۳ ماه، انگلیسی روان صحبت کنند، این افراد معمولا عجله دارند چون به زودی آزمون یا مصاحبه ای در راه دارند. در این نوشته نتیجه جدیدترین تحقیقات چندین ساله از معتبرترین موسسه زبان دنیا یعنی افورتلس را برای شما بازگو می کنیم و همزمان با تغییرات، این مقاله به روز می شود. این مطلب در سال 2023 آپدیت شده است!

دقت کنید در هر سطحی از زبان باشید، مبتدی یا متوسط، کلاس بروید یا در منزل یاد بگیرید، در واقع هیچ روش جادویی برای یادگیری وجود ندارد. اما تکنیک های زیر بهترین تکنیک های موجود هستند که سرعت یادگیری شما را تا ۵۰ درصد افزایش می دهند.

یادگیری زبان چقدر طول می کشد؟

این زبان نسبت به زبان های دیگری مثل چینی یا لهستانی که از زبان های سخت هستند، در درجه آسان قرار می گیرد. همانگونه که قبلا نیز توضیح دادیم، برای فارسی زبانانی که زبان انگلیسی بلد نیستند و روزانه ۳ ساعت وقت برای مطالعه بگذارند حدود ۱۲ ماه زمان نیاز است که به سطح متوسط برسید.

ضمنا اگر می خواهید برای یادگیری زبان انگلیسی برنامه ریزی کنید این مطلب به شما کمک می کند!

و اما بهترین تکنیک های یادگیری زبان انگلیسی:

 


English

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!


 

۱-یک هدف تعیین کنید

به یاد داشته باشید این موضوع که چرا تصمیم گرفته اید انگلیسی را مطالعه کنید؛ از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی از اهداف نمونه برای یادگیری زبان انگلیسی عبارتند از:

  • رسیدن به نمره ی خاصی در TOEFL یا آیلتس
  • توانایی درک فیلم های زبان اصلی بدون زیرنویس
  • توانایی گفتگو با یک دوست انگلیسی زبان
  • سفر به کشورهای خارجی بعنوان توریست
  • مهاجرت و کار یا تحصیل در کشورهای خارجی

بسیاری از اهداف دیگر نیز هستند که می توانید انتخاب کنید، بنابراین یکی از آنها که برای شما اهمیت دارد؛ انتخاب نمایید. هدف تان را روی یک کاغذ سفید A3 بنویسید و در اتاق تان بچسبانید.

هدف های شما از یادگیری زبان

۲- به این روش مرور کنید

بهترین روش یادگیری زبان این است که اولین بار که مطلب جدیدی از زبان را مطالعه میکنید (مثلا یک لغت)، اگر همان مطلب را در ۲۴ ساعت آینده هم یک بار مرور کنید، تا ۸۰٪ آنچه را که جدیداً یاد گرفته اید حفظ میکنید پس از یک هفته، می توانید تنها پس از پنج دقیقه مرور همان مطلب، بدون فراموشی همه آن را به خاطر بیاورید. این مطلب تا ۳۰ روز در ذهن شما می ماند. بعد از چهل روز اگر همان مطلب را مجددا مطالعه کنید، ماندگاری آن در ذهن تان تا ۶ ماه خواهد بود! پس یک بار همان شبی که مطلب را یاد می گیرید مرور کنید، هفته بعد هم یک بار و چهل روز بعد هم یک بار.

۳- حداقل روزانه ۴ ساعت تمرین

برای اینکه در عرض ۲-۳ ماه مسلط شوید، باید پشتکار زیاد داشته باشید؛ به عبارت دیگر شما باید ۸-۱۴ ساعت در روز زبان تمرین کنید. بهتر است ۱ ساعت لغت بخوانید، ۱ ساعت مکالمات ساده کتاب ها را روبروی آینه با خود تمرین کنید. سپس ۲ ساعت انگلیسی گوش کنید و ۲ ساعت متن های انگلیسی را بخوانید؛ و به همین ترتیب ادامه دهید. اگر بیشتر روی مکالمه تمرکز کرده اید، گوش کردن را بیشتر انجام دهید؛ اما نگران نباشید چون خواندن هم به توانایی صحبت کردنتان کمک میکند. برای بعضی ها ۲ ساعت خواندن و گوش کردن در روز کافی است؛ اما اگر میخواهید خیلی سریع به زبان انگلیسی مسلط شوید، بهتر است از روش ما استفاده کنید.

حتما دانلود کنید: ۱۰۰ آهنگ انگلیسی که باید دائما گوش کنید

۴- موسیقی های ویژه افزایش قدرت مغز

تحقیقات جدید نشان داده است که هنگام مطالعه، سکوت کردن یا گوش دادن به موسیقی تمرکز را بالا می برد، بسیاری معتقدند بازی کردن و گوش دادن به نوع خاصی از موسیقی ” مانند این موسیقی ها ” می تواند به زبان آموزان برای بکار بردن بخشی اضافی از مغزشان به آنها کمک کند. برای این کار باید از موسیقی به عنوان صدای پس زمینه استفاده کنید یعنی ولوم را در حد ۱ یا ۲ نگه دارید و سپس زبان تمرین کنید.

۵- تفسیر و خلاصه نویسی کنید (بسیار مهم)

این روش یکی از جدیدترین متدهای کشف شده مطالعه زبان در سالهای اخیر است که یادگیری و سرعت یادگیری را به طرز بی نظیری افزایش می دهد. برای این کار کافی است هر زمان دو یا سه پاراگراف زبان را مطالعه نمودید، در حد ۳-۴ خط نظر خودتان را به زبان انگلیسی راجب آن پاراگراف ها بنویسید و یا اینکه آن را خلاصه نویسی کنید. همیشه در جزوه تان یک جای خالی کنار یادداشت هایتان بگذارید تا تفسیر خودتان از آن موضوع را بنویسید. بعدها هنگام مطالعه مجدد همزمان همان پاراگراف و ۳-۴ خط خودتان را هم مرور کنید تا تاثیر آن را به وضوح ببینید!

تلاش

۶- گوش چشم و زبانتان را به انگلیسی عادت دهید

هر روز در هر شرایطی هم که شده، حداقل به یکی دو مکالمه گوش کنید یا مطالعه کنید یا صحبت کنید و نگذارید اعضای بدنتان از عادت کردن به شنیدن زبان انگلیسی غافل شود. میتوانید از برنامه های رایگان صوتی روزانه مخصوص گوشی ها استفاده کنید یا اینکه روی لینک زیر کلیک کنید که مکالماتی برای شروع از صفر است:

دانلود کنید: مکالماتی برای عادت کردن به زبان انگلیسی (از صفر)

۷- با صدای بلند بخوانید

یک راه عالی برای بهبود صحبت کردن به انگلیسی این است که هر زمانی میتوانید، متن ها را با صدای بلند و شمرده بخوانید. حتی اگر اشتباه کنید، بلند خواندن به شما کمک میکند که راحتتر انگلیسی صحبت کنید. برای بلند خواندن از کتاب یا روزنامه یا هرچیزی که به زبان انگلیسی است، استفاده کنید. حتی اگر شما همه ی لغات را نمیفهمید، اینکار باعث میشود که زبان و مغزتان، گفتن کلمات انگلیسی را تمرین کند و متوجه میشوید که وقتی انگلیسی صحبت میکنید میتوانید سریعتر و آسانتر جملاتتان را بسازید. بلند خواندن همچنین به دلیل اینکه شما از کلمات انتخابی خودتان استفاده نمیکنید، مفید است.

دانلود کنید: این مطالب فوق العاده کاربردی را هر روز با صدای بلند تمرین کنید

۸- با خودتان صحبت کنید

وقتی در حال انجام کارهای روزانه هستید، میتوانید با خودتان به تنهایی انگلیسی صحبت کنید. این باعث میشود به انگیسی فکر کنید. برای مثال میتوانید بگویید: I’m going to the kitchen, now I am making a cup of tea, I love tea because it refreshs me! و مانند اینها. میدانم این روش کمی غیر معمول به نظر میرسد اما کمک کننده است. فقط کافی ست امتحان کنید!.

دانلود کنید:  این انیمیشن های ساده را با زیرنویس دانلود کنید و از حرف های آنها تقلید کنید

۹- چیزی را که می بینید بگویید

گفتن و صحبت کردن در زبانممکن است به پنجره یا به تلویزیون نگاه کنید، هر چیزی که میبینید را بگویید؛ مثلا مردی که با بلوز آبی در حال رانندگی است را به انگلیسی بگویید، این یک زبان ساده است اما خودتان متوجه میشوید که چطور میتواند هماهنگی ذهن و زبانتان را افزایش دهد. بعد از مدتی متوجه میشوید که دیگر لازم نیست جمله ای را در ذهنتان ترجمه کنید و پس از آن وقتی یک مکالمه واقعی داشته باشید میبینید که میتوانید افکارتان را راحتتر ابراز کنید. در مورد اشتباهات هنگام گفتن جملات نگران نباشید، مهم ترین هدف انجام این تمرین، تسلط و روان بودن است. اگر میخواهید اشتباهاتتان را تصحیح کنید، صدایتان را ضبط کنید و دوباره گوش کنید که ببینید کجاها اشتباه کرده اید.

۱۰- زبان آموزان دیگری را پیدا کنید

بهترین راه یادگیری زبان انگلیسی؛ تمرین با شخص دیگری است! اول از همه این که؛ یک شریک در مطالعات شما می تواند به شما انگیزه دهد و شما را نسبت به وظایف مطالعاتی تان مسئولیت پذیرتر می نماید، همچنین اگر به برنامه تان واقعاً پایبند باشید؛ به پیشرفت دست می یابید. دوم این که، مطالعه با افراد دیگر باعث می شود تا مهارت های زبان انگلیسی مانند اسپیکینگ و لیستنینگ را تمرین کنید. شما مطمئناً می توانید به زبان انگلیسی با خودتان صحبت کنید، اما اگر با یک شخص دیگر مکالمه داشته باشید، یاد خواهید گرفت که چگونه به زبان انگلیسی صحبت کنید.

سوم این که، حتی اگر زبان انگلیسی خود آنها نیز کامل نباشد، شریک مطالعاتی شما هنوز هم می تواند در مورد چگونگی بهبود زبان انگلیسی تان، به شما مشاوره و فیدبک بدهد و هر گونه اشتباه که شما متوجه آنها نیستید؛ را می توانند به شما گوشزد کنند. و در نهایت، مطالعه با دوستان می تواند زبان انگلیسی را سرگرم کننده تر کند.

۱۱- یک دفترچه یادداشت داشته باشید

نوت برداری

یک نوت بوک کوچک به همراه داشته باشید تا زمانیکه لغت جدیدی یاد میگیرید، آن را سریع یادداشت کنید. اگر وقت اضافه دارید، لغاتی که نوشته اید را مرور کنید. در هر هفته تعدادی لغت مشخص برای خودتان تعیین کنید و هر هفته تعدادشان را افزایش دهید. فقط خود لغت را یاد نگیرید بلکه کاربرد آن در متن و املای آن را هم بیاموزید همچنین در مورد آن کلمه یک جمله بنویسید؛ مثلا I am interesting in learning English and I find learning English interesting! پیشنهاد میکنم که ترجمه ی لغات را جلوی خود کلمه ننویسید. بلکه در دفتر دیگر یا پشت همان برگه آن را یادداشت کنید.

۱۲- به رادیو و اخبار انگلیسی گوش کنید

تا آنجایی که ممکن است به رادیوی انگلیسی گوش کنید. BBC یک کانال عالی است که BBC Radio4 نامیده میشود و بیشتر اوقات صحبت میکند تا اینکه موسیقی پخش کند.

رادیوی بریتانیایی (بی بی سی)

  • بی بی سی پادکست ها (فایل های صوتی) بسیار باکیفیتی را در زمینه آموزش زبان انگلیسی تهیه می کند که میتوانید از آن برای تقویت مهارت شنیداری خود و همچینین از ویدیوهای دارای متن آن استفاده کنید. حتما روزانه حداقل ۱-۴ فایل آن را تمرین کنید. برای ورود به سایت کلیک کنید

رادیوی آمریکایی (وی او ای)

  • بهترین فایل های تقویت مهارت شنیداری و حتی گفتاری را در زمینه لهجه آمریکایی به صورت روزانه به صورت رایگان در اختیار کاربران می گذارد. حتما روزانه حداقل ۱-۴ آن را تمرین کنید. برای ورود به سایت کلیک کنید

حتما ببینید: ۶ سایت عالی برای یادگیری زبان از طریق رادیو 

۱۳- زبان را با زندگی روزمره تان ترکیب کنید

هنگامی که به یادگیری زبان انگلیسی می پردازید، مهم است که این زبان را به بخشی از زندگی روزمره تان تبدیل کنید. شما می توانید به هر درس یا جلسه تمرینی را که در برنامه تحصیلی خود قرار داده اید، بپردازید، اما اگر همه ی کاری که برای یادگیری زبان انجام می دهید؛ همین باشد، پیشرفت تان به اندازه کافی نخواهد بود.

هنگام یادگیری هر زبان خارجی، تکرار و ثبات مهم است. سعی کنید اغلب به زبان انگلیسی و استفاده از آن فکر کنید، حتی اگر فقط برای چند دقیقه یا چند ثانیه باشد.

  • لیست خرید خوارو بار خود را به انگلیسی بنویسید.
  • زمانی که تلویزیون می بینید زیر نویس انگلیسی به برنامه ها اضافه کنید.
  • یک دفتر خاطرات انگلیسی تهیه کنید و در آن در مورد آنچه که طی روز انجام می دهید؛ بنویسید.
  • پست های شبکه های اجتماعی تان را علاوه بر زبان مادری تان به زبان انگلیسی نیز بنویسید.
  • یک دیکشنری انگلیسی روی موبایل خود دانلود کنید به طوری که بتوانید به راحتی هر لغتی را که نمی دانید جستجو کنید. ما این دیکشنری ها را پیشنهاد می کنیم!
  • هر پوستر یا بیلبوردی که در اطراف می بینید به انگلیسی ترجمه کنید.

حتما ببینید: یادگیری زبان انگلیسی به کمک اخبار با ۱۰ خبرنامه و نرم افزار کاربردی

۱۴- راجب موضوعات مختلف مطالعه کنید

در مورد موضوع هایی که دوست دارید در زبان خودتان در مورد آنها صحبت کنید، فکر کنید سپس چیزهایی که برای صحبت کردن آن به زبان انگلیسی لازم دارید را پیدا کنید؛ مثلا اگر دوست دارید در مورد فوتبال یا هر چیز دیگری صحبت کنید، میتوانید آنها را در وبسایت ها و مجلاتی که این موضوعات را پوشش میدهند پیدا کنید. لیست لغات مورد نیاز درمورد موضوعتان را بنویسید و کلمات و عبارات را یاد بگیرید.

حتما ببینید: یک وب سایت فوق العاده برای یادگیری صحبت راجب موضوعات مختلف

۱۵- اپلیکیشن های زبان روی گوشی نصب کنید

اپلیکیشن های زبان انگلیسی که اکثر آنها زبان انگلیسی را از صفر به شما آموزش می دهند کمک زیادی به یادگیری می کنند. این اپلیکیشن ها و سایر نرم افزارهای زبان انگلیسی به دلیل اینکه باعث می شوند همزمان از فکر، صدا و گوش خود استفاده کنید، توانایی یادگیری شما را به طرز شگفت آوری افزایش می دهند.

حتما دانلود کنید: بهترین اپلیکیشن ها و نرم افزارهای یادگیری زبان از صفر

۱۶- نرم افزار های خودآموز

گزینه دیگری برای یادگیری زبان، برنامه های خودآموز مانند رزتا استون و دولینگو است. این نرم افزار ها به شما برنامه های درسی و ساختاری برای پیروی می دهد؛ اما آنها معلمی ندارند که آنها را هدایت کند. این راه ارزان تر است و به شما اجازه می دهد هر جایی که می خواهید زبان بخوانید. بهترین نرم افزارهای خودآموز زبان انگلیسی را در فروشگاه مان گلچین کرده ایم!

۱۷- یادگیری زبان را به سرگرمی تبدیل کنید

بهترین راه برای مطالعه زبان انگلیسی این است که یادگیری را به امری سرگرم کننده و جذاب برای خودتان تبدیل کنید. عاشق اتومبیل هستید؟ مجله های اتومبیل که به زبان انگلیسی هستند تهیه کرده و بخوانید. به ورزش علاقه دارید؟ می توانید مسابقه هایی را از تلویزیون دنبال کنید که گوینده انگلیسی زبان آن را گزارش می کند. به کتاب خواندن علاقه دارید؟ ترجمه انگلیسی کتاب های محبوب تان را پیدا کرده و برای تمرین مطالعه از آن استفاده کنید. مجددا پیشنهاد می کنم موضوعات مورد علاقه تان را از این وبسایت پیدا کنید و مطالعه نمایید!

۱۸- نکات دیگر

امیدوارم که این ایده ها برای شما کمک کننده باشد. مطمئن باشید با این روش ها سرعت یادگیری زبان شما تا دو برابر افزایش می یابد (این نتیجه جدیدترین تحقیقات دنیاست!). هر سوال یا تجربه ای در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.

type   برای شروع رایگان یادگیری زبان انگلیسی کلیک کنید!

ترفندهای کاربردی زبان انگلیسی

دانلود رایگان منابع کاربردی زبان انگلیسی

زبانمهر

حتما بخوانید!

82 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • بسیار کاربردی عالی بود

    پاسخ
  • واقعا خسته نباشید. این روش رو در موسسه آفرینش هم کار می کنن. بخصوص اینکه شما همه منابع رو برای دانلود رایگان هم گذاشتین. خدا خیرتون بده

    پاسخ
  • عالی بود این راهگارها ممنونم

    پاسخ
  • ممنون بابت دانلود رایگان فایل ها.

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید در تی ال پی اس هم همین روش است باتشکر برای روش خوبتون

    پاسخ
  • ۲-۳ تا مطلب از سایتتون خوندم توی همین چند دقیقه ای که اشنا شدم ، خیلی عشق کردم
    تموم مطالب رو نیازهاش رو لینک کردین

    مطلب هم خیلی جامع بود هم خیلی روان و قابل درک

    خدا خیرتون بده
    دمتون گرم

    پاسخ
    • درود بر شما و تشکر از اشتراک گزاری مطالب کامل و جامع🙏🙏🙏🙏

      خیلی عالی بود

      پاسخ
      • مطالب عالی بودند.کاشکی لااقل تو اینجا دست از سر آمریکاوانگلیس برمیداشتید.در ضمن اخبار راست و واقعی رو میتونید از شبکه خبر دنبال کنید.
        ممنون و خسته نباشید.

        پاسخ
    • در زمانه ای که همه بدنبال درامد هستند خیلی بعید بود یکنفر اینقدر باحال و با معرفت پیدا بشه که تمام معلوماتش رو خالصانه به اشتراک بذاره فقط میتونم بگم دمت گرم خیلی دمت گرم چون خیلیا دلشون میخواست یاد بگیرند و هزینه بالای کلاسها رو نداشتند 🙏

      پاسخ
  • ماچ به کله تون بابت اطلاعات مفیدتون

    پاسخ
    • ن باوا

      پاسخ
      • دریای طوفانیم ودر خودم...غرق شدم
        آبان 4, 1401 2:13 ق.ظ

        خداقوت اساسی دارید انصافا.فقط ی جمله میگم ک الهی ارزوهاتون مثل برنامه هایی ک رایگان گذاشتید بدون پیچ وشرط وپول و…خیییلی زود بهشون برسید…یاعلی

        پاسخ
  • ممنونم از اینکه اطلاعات فوق‌العاده ی گذاشتید خدا قوت

    پاسخ
  • خیلی روان و کامل توضیح دادین،عالی بود خیلی ممنون🌸🌸

    پاسخ
  • عالی بود ممنون

    پاسخ
  • واقعاچوخ ساقول

    پاسخ
  • سلام
    تو قسمت ۴ که موسیقی معرفی کردید اون ها در یوتیوب آپلود شدند و اون برنامه فیلتر شده اما خب تو آپارات آوردم لطفا نوع این نوع موسیقی ها رو بگید تا دانلود کنم.

    پاسخ
  • سلام
    واقعا ممنون بابت مطالبی که گذاشتین. خیلی عالی بود.

    پاسخ
  • این اولین باره که از وبسایتتون استفاده کردم اما واقعا لذت بردم خیلی ممنونم بابت مطالب خیلی خوبتون.

    پاسخ
  • انقدر جزئیات رو کامل گفتید، اصلا نقدی به کارتون نیست… عالی

    پاسخ
  • به سوی پیشرفت
    دی 8, 1398 12:06 ب.ظ

    دمتون گرم از فایل های رایگان کاش آموختن گاهی رایگان میشد…

    پاسخ
  • عالییییییییییییییییییی خیلی ممنون خیلی خیلی عالی و کامل بود ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    پاسخ
  • سلام.ممنون از زحمات بی پایانتون…فوق العاده و بی نظیر بود راهنمایی هاتون…سپاس فراوان.انشالله پاداششو از خداوند منان و کائنات دریافت کنید.
    کسی تمایل داره ی گروه مکالمه در تلگرام تشکیل بدیم جهت ارتقای مکالمه و speaking و …؟؟؟
    اگر کسی مایل بود ب این آیدی در تلگرام پیام بدین..sayaaaaaaaaaaaaa

    پاسخ
  • واقعا مطالب مفیدی بودن ، سپاسگزارم . خسته نباشید 🙂

    پاسخ
  • فقط یه راه برا یاد گرفتن انگلیسی هست –> شیرجه بزنی تو دنیای انگلیسی . اولش به شدت سخت و دردناکه چون کم متوجه میشی و دست و پا میزنی تا خفه نشی ولی بعد یه مدت خیلی رشد میکنی . ارزش داره . اگه نتونی با دنیا ارتباط برقرار کنی انگار کر و لالی

    پاسخ
  • اشتراک همرای شما در درسهای اتان تشکر از معلوماتی زیبا یتان کی شریک میکنن

    پاسخ
  • به جرعت قسم میخورم که فوق العادست و وقا دستخوش بهتون میگم ولی من تنها مشکلی که دارم بلد نمیستم برنامه ریزی کنم واسه یاد گیری اگه کسی باشه راهنمایی کنه ممنون میشم

    پاسخ
  • مطالب فوقالعاده و بسیار عالی
    سپاس فراوان از charbzaban و همه کسانی که این مطالب را گردآوری و تثبیت کرده اند

    پاسخ
  • واقان مرسی. Tankyou

    پاسخ
  • سلام کلمه راجع غلط است. راجع به درست است.

    پاسخ
  • هنوز امتحان نکردم ولی خیلی انرژی بخشه که اشخاصی رو ببینیم که کارشون رو به این خوبی انجام دادن .

    پاسخ
  • خیلی مطالب رو باز کردین از خوندنشون لذت بردم من اصلا اهل مطالعه نیستم ولی این جذاب بود برام درود برشما

    پاسخ
  • عالی بود 🙏🌹💓

    پاسخ
  • من واقعا لذت بردم
    فقط می خواستم این نکته رو هم اضافه کنم که اگر کسی تایپ کار می کنه میتونه انگلیسی تایپ کنه و جمله های انگلیسی تمرین بکنه البته سایت های متعددی هم وجود داره که تایپ را رایگان یاد میده و می تونیم تمرین انگلیسی کنیم

    پاسخ
  • ممنون بابت مطالب مفیدتون

    پاسخ
  • عاللللللللللیییییی بود
    مخسی موسیو…..
    دمتون گرم.

    پاسخ
  • دورود بر شنا
    از اینکه دانسته های خودتان را به اشتراک گذاشتید، بی نهایت سپاسگزاریم.
    انرژی مثبت دادید
    ممنون از شما

    پاسخ
  • فقط میتونم بگم سایتتون معرکس و من دارم به همه معرفیش میکنم ممنون از سخاوتتون و دسته بندی زیباتون عالی بود قبلا از یادگیری زبان خیلی میترسیدم

    پاسخ
  • Thank you very much for your good site I have been following your methods for about six months and I am very very excited about your good sit

    پاسخ
  • عالی بود

    پاسخ
  • با سلام
    خیلی دنبال یادگیری زبان در خانه بودم به منظور آمادگی برای خروج از کشور، با استفاده از پکیج آرش نیا در زمینه های مختلفی مثل شنیداری، لغت و … بسیار پیشرفت کردم. می خواستم این تجربه ام را با شما به اشتراک بگذارم.
    به امید موفقیت

    پاسخ
  • عالی بود توضیح هاتتون خیلیی ممنون خدا قوتتتتت….

    پاسخ
  • سلام
    ضمن تشکر از زحمات شما بابت مطالب مفید و کاربردیتون
    متاسفانه نمیتونم 100 درس رو دانلود کنم ، روی هر درس که کلیک میکنم فقط پخش میشه و گزینه ای برای دانلود نداره، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
  • مشکل من در رابطه با دانلود 100 درس بود که خوشبختانه رفع شد و البته مرور گرم رو عوض کردم که رفع شد و از طریق کروم وارد سایت شما شدم و علامت سه نقطه برای دانلود رو نمایش داد. ممنونم.

    پاسخ
  • عالییی و بینظیر بود و همینطور ممنون بخاطر لینک ها و فایل های مفیدتون❤🌹

    پاسخ
  • hello tankyou is very good pay by god

    پاسخ
  • سلام
    همیشه دوست داشتم زبان رو یاد بگیرم اما برای هزینش مشکل داشتم
    امیدوارم روشهاتون بهم کمک کنه
    خیلی واضح گفتین
    مچکرم

    پاسخ
  • خدا خیرتون بده هرچی گفتید عالی بود .. واقعا ممنون بابت جزوه ها ❤️

    پاسخ
  • عالیی از وقتی که گذاشتین ممنونم‌

    پاسخ
  • سلام
    سپاسگزارم از مطلب مفیدی که قرار دادید
    موفق باشید

    پاسخ
  • واقعا که خیلی عالی بود من خیلی دوست داشتم مطلب به درد بخوری بود …
    بچه ها اگر می خواهید راحت تر انگلیسی یاد بگیرید حفظ نکند درک شون کنید که راحت یادتون باشه اگر حفظ کنید بعد از ۵ دقیقه دیگه یادتون میره برای همین کلمه و جمله هارو درک شون کنید اون طوری خیلی اسان میشه ؟؟؟😂💖😂💖💪💪💪
    بابت مطالب خیلی ممنونم بای 🙌🙌🙌

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر
    من می خوام شیمی بخونم که لازمه اش تسلط به زبانه قدرت یادگیریمم بالاس روزانه چند ساعت تمرین کنم تا اخر تابستون به یه تسلط نسبی می رسم

    پاسخ
  • درود به شما
    خلاصه ، جامع ، کاربردی و بسیار عالی ، دمتون گرم .

    پاسخ
  • خیلی مچکرم عالی بود

    پاسخ
  • بسیار عالی
    ممنونم

    پاسخ
  • سلام وقتتون بخیر… تشکر فراوان شما بمب انگیزه هستین.. سایه تون مستدام.. و قدردان لطف شما..

    پاسخ
  • کریم عاشوری
    فروردین 8, 1402 4:35 ب.ظ

    خیلی پر کاربرد و مفید بود
    ممنونم بابت این همه راهنمایی
    با این تکنیک ها میشه خیلی راحت انگلیسی یاد گرفت ♥️

    پاسخ
  • سلام و ادب
    خیلی ممنون و سپاسگزارم از شما بابت مطالب مفیدتون . امیدوارم موفق باشین

    پاسخ
  • حکیمه ملکی
    مهر 7, 1402 6:34 ب.ظ

    باسلام
    ممنون ازمطالب مفی وعالیتون .درضمن لطفا راهنمایی کنید چگونه یادبگیرم زبان رو فقط درمدرسه چند سال پیش خوندم اول لغات رویادبگیرم؟بعدمراحل دیگر ؟میخوام درحد متن یاخبار انگلیس باشه متوجه بشم باسپاس

    پاسخ
  • خوب بود

    پاسخ
  • آدرس ایمیل رو بفرستید تشکر

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست