Get-The-Benefit-Of-Learning-Spanish-In-Short-Span-Of-Time

۱۲ وب سایت برتر و رایگان آموزش آنلاین زبان اسپانیایی (اسپانیولی)

گاما

بهترین روش برای یادگیری هر زبانی داشتن یک ترکیب سالم یادگیری آنلاین (وب سایت ها) و آفلاین (نرم افزارهای و اپلیکیشن های آموزشی) است.این به معنای ترکیب وب‌سایت‌ها ٬اپلیکشن ها ٬اسکایپ (نرم افزار کاربردی که به کاربر اجازه می‌دهد به‌وسیله‌ی صدا روی پروتکل اینترنت تماس تلفنی برقرار کند.)با غرق شدن در زندگی واقعی در خیابان وزندگی روزمره است.

وقتی‌که شما فن های مختلف تمرین و یادگیری را ترکیب می‌کنید ذهن شما هر چیزی اعم از گرامر درس‌ها جای خالی کلمات تمرین شنیداری و…را به‌عنوان نتیجه این تمرین روزانه مصرف خواهد کرد. این شیوه‌های آنلاین و اطلاعات ارزان و آزاد هستند و به‌آسانی در دسترس هستند و با نیازها و علایق یادگیرندگان زبان در قرن۲۱همخوانی دارند. وب‌سایت‌های جالبی هستند که شمارا در مسیر از مبتدی به سمت تسلط سوق می‌دهند، هر چند در پست های قبل هم اشاره کردیم که این وب سایت ها فقط باید جنبه سرگرمی داشته باشند و برای یادگیری اصولی و سریع تر، حتما از نرم افزارهای تایید شده استفاده کنید.

درحالی‌که پیدا کردن وب‌سایت‌های منابع که به شما اساس و پایه را آموزش می‌دهند به‌آسانی میسر است اما پیدا کردن اساتید خبره زبان اسپانیایی که بتوانند به شما کمک کنند سخت و دشوار است.وب‌سایت‌هایی که در ادامه آمده‌اند برای یادگیری در همه‌ی سطوح مناسب هستند. حتی اگر هنوز هم یادگیری الفبای زبان اسپانیایی را شروع نکرده اید، دیر نیست!

 


اسپانیایی

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش اسپانیایی چرب زبان، زبان اسپانیایی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان اسپانیولی رو مثل بلبل حرف بزن!


 

۱۲وب‌سایت برتر برای یادگیری زبان اسپانیایی

ما با سایت‌های جامع یادگیری زبان اسپانیایی که اینجا داریم شروع می‌کنیم، بعد به شما اجازه می‌دهیم زبان اسپانیایی‌تان را تست کنید سپس شمارا به سمت جایی که بتوانید گرامر و مکالمه را تمرین کنید هدایت می‌کنیم.


۱- وب‌سایت‌های جامع

درحالی‌که برخی سراچه‌ها در جنبه‌های مختلف یادگیری زبان و نواحی مختلف تخصصی‌شده‌اند دو سایت به‌صورت مجموع برای شما آورده شده است. برای ورود به هر وبسایت روی عنوان آن کلیک کنید.

website-icon-18   دانشگاه تگزاس

در سطح ابتدایی شروع می‌شود و با به‌کارگیری همه‌ی راه‌ها و روش‌ها به سمت سطوح پیشرفته حرکت می‌کند. وب‌سایت تمرین مهارت اسپانیایی دانشگاه تگزاس شامل فعالیت‌های سازمان‌دهی شده با تمرین است. هر تمرین شامل: ویدیو٬گرامر٬لغت٬عبارت و پادکست هست. تکلیف ما همگی حاوی چند نوع تمرکز زبانی هستند برخی شامل توصیف چیزها و موقعیت‌ها هستند برخی گرامر محور هستند مانند استفاده از جملات شرطی برای صحبت درباره‌ی موقعیت خاص فرضی همچنین فن های اصولی زبان مانند ثبت یک رزپ یا طرح یک شکایت نیز وجود دارد. برنامه و طرح وب‌سایت تا حدودی فشرده اما قطعاً ساده است وآزمون‌های تمرینی باکیفیت بالا و دارای نرم افزار است.

website-icon-18   وب‌سایت Fluentu

fluent

ویدیوهایی از دنیای واقعی به شما می‌دهد.تکالیفی مانند موزیک ویدیو فیلم اخبار و صحبت‌های امیدبخش و آن‌ها را تبدیل به درس‌هایی برای یادگیری زبان تخصصی می‌کند. فصاحت و بلاغت وب سایت، یادگیری موضوع محور و ویدیو را با صدا و لهجه دقیق اسپانیایی ترکیب می‌کند.شما همچنین می‌توانید مهارت های خود را با استفاده از ابزارهای تعاملی یادگیری مانند فلش کارت و لیست لغات بهبود ببخشید.صرف نظر از هر چیزی که برای سطح یادگیری و سبک شما براساس محتوای آنچه آموخته اید شخصی سازی می‌شود.از این نظر که تعیین می‌کند کدام نوع از منابع ویدیویی برای شما بهترین است عالی است. علاوه براین کمک یادگیرنده اسپانیاییFluentu حاوی وب نوشت های مرتب با زبان و اطلاعات فرهنگی ٬منابع یادگیری ٬اطلاعات گرامری و لغات می باشد.


۲- وب‌سایت‌هایی برای آزمودن مهارت زبان اسپانیایی شما

سطح اسپانیایی که شما قصد دارید به آن برسید بستگی به هدف شما دارد. همچنین سطحی که شما اکنون در آن قرار دارید تعیین می‌کند که چه مقدار شما می‌توانید در جامعه ی اسپانیا نقش داشته باشید. اگر شما در نقطه ای قرار دارید که می‌توانید با مردم تبادلات احساسی داشته باشید اما نه در بحث های پیچیده احتمالا شما در سطح متوسط هستید. اما اگر شما تقریبا همه‌ی گرامر و ساختار را بلدید وفقط گاهی با کلمات صحیح مشکل دارید شما در سطح پیشرفته هستید و احتمالا هدفتان این است که اسپانیایی‌تان عالی شود. آزمون آنلاین میتواند روش آسانی برای فهمیدن سطح شما باشد.بنابراین فهمیدن اینکه شما هنوز لازم است روی چه بخش هایی کار کنید بسیاری از سایت‌های زیر فعالیت‌های آنلاین یادگیریشان را با سطح سازمان‌دهی میکنند.بنابراین پس از امتحان شما می‌توانید با تمرین ها و فعالیت‌هایی که برای سطح شما مناسب است ادامه دهید. اما آزمون‌های آنلاین محدودیت های خودش را دارد هر آنچه باید به یاد داشته باشید از این قرار است:

  • اغلب تمرکز روی مهارت های گرامر ولغت است تا صحبت و شنیداری
  • اغلب سایت‌های آزمون آنلاین تمایل دارند که اسپانیایی اروپایی باشند تا اسپانیایی
  • تست ها برای سطح پایین تر رایج تر است تا سطح بالاتر

اگر چه شما در حال حرکت به سمت بالاتر هستید اما هنوز می‌توانید از سطح پایین تر در این سراچه‌ها بهره مند شوید چون آن‌ها دست کم می‌توانند به شما کمک کنند که معلومات خود را تجدید کنید.

website-icon-18   وب‌سایت Amauta

amauta

آمائوتا یک مدرسه ی آمریکایی اسپانیایی لاتین است٬وب‌سایت آمائوتا یکی از سطح های امتحانی کمتر پیشنهاد شده در اسپانیایی آمریکایی لاتین است.البته تمرین هایش فقط سطوح ابتدایی تا متوسط را پوشش می‌دهد وسطح آزمون منحصرا گرامر هست.

اگرچه بهترین های یادگیری آنلاین برای همه سطوح را داراست شامل بازی٬لغات و اصطلاحات و…به میزان اطلاعاتی که در دامنه ی موزیک٬ادبیات٬دستورالعمل ها و…آمریکایی لاتین می باشد.

website-icon-18   وب‌سایت Ienga lia

lengalia

این یک وب‌سایت دوره ای اسپانیایی اروپایی است اما آزمون‌هایش عالی هستند زیرا شامل فهم شنیداری و خوان‌داری ٬گرامر با دو سطح پیشرفته هست از لحاظ تئوری بیشتر یادگیرندگان پیشرفته کسانی هستند که اسپانیایی آمریکایی لاتین را مطالعه کرده اند برای اینکه بتوانند آزمون‌های اروپایی رو با حداقل دست انداز در مسیر به‌آسانی بگذرانند.

website-icon-18   وب‌سایت Cervantes

cervantes

شما مجبورید با پنج سطح شروع کنید و ببینید چه نمره ای کسب می‌کنید. سیستم cervantrs شهرت خوبی برای کیفیت آموزش و تناسب آزمون‌هایش دارد.

website-icon-18   وب‌سایت Cambridge

cambridge

موسسه ی کمیربج آزمون‌های پیشرفته ای برای چندین زبان دارد.آزمون‌هایی براساس استاندارد های اروپایی و بین المللی دارد که در دسترس دانشجویان آینده و همچنین کسانی که صرفا علاقه مند هستند قرار میگیرد. سطح ها بر اساس قاب رایج اروپایی مرجع برای زبانها هستند A1 و A2 سطح شروع B1,B2 سطح متوسط و C1,C2 سطح پیشرفته هستند۶۰سوال با یک آزمون دشوار که باید بگذرانید تا نشان دهد شما چقدر پیشرفت داشته اید.سوالها با سطح متوسط شروع شده بنابراین این نوع آزمون ها برای کسانی که مقداری به زبان اسپانیایی آشنایی دارند مناسب تر است.

نکته مهم! بهترین روش یادگیری سریع زبان اسپانیایی چیست؟


۳- وب‌سایت‌هایی برای تمرین گرامر و خواندن و مکالمه

حتی اگر شما تاکنون برخی روش‌ها را برای شاگردی یادگیری زبان اسپانیایی امتحان کرده اید لازم است که خواندن را حفظ کنید و به یادگیری درباره‌ی گرامر اسپانیایی ادامه دهید.

بنابراین شما می‌توانید به تقویت نقاط قوت تان ادامه دهید.اگر چه گرامر بیشتری مطالعه کنید نوشتن شما بهتر می‌شود وزبانی که تولید می‌کنید با معناتر خواهد شد.

website-icon-18   To Do-CBARO.com

این وب‌سایت گرامر محور که محتوایش توسط ۶ سطح CEFR(c2,c1,B2,B1,A2,A1) سازمان دهی شده است همانند نوع گرامری تمرین هایش نسبتا از نوع پر کردن ضعف های تان هست.

website-icon-18   Learn practical Spanish

learn practical online

اگرچه به سادگی اسپانیایی تمرینی نامیده می‌شود این یک وب‌سایت بدردبخور است که درس‌هایش را با سطوح ابتدایی٬متوسط و پیشرفته سازمان دهی می‌کند. درس‌های خوان‌داری ترسناک است چون آن‌ها به شما اجازه می‌دهند به آنچه خوانده اید گوش دهید.

website-icon-18   وب سایت زبان اسپانیایی و فرهنگ

این یک وب‌سایت جذاب بدون پارازیت است برای برای ضدایت شما و موضوعات مطالعه براساس اشکال فرهنگی جاری و مسائل در آمریکای لاتین و اسپانیاست.هرموضوع براین تمرکز است که شما یک نکته ی گرامری خاص را بهبود ببخشید. برای مثال شما می‌توانید زمان متضی و ناقص را با خواندن درباره‌ی دو دوست در اکوادور یا کار روی مهارت های وجه شرطی را با گوش دادن به آهنگ و متنی درباره‌ی مبهوری دو مینکین بهبود ببخشید.پس از اینکه شما فعالیت تان را بر اساس متن یا آهنگ انجام دهید مانند پر کردن جای خالی کلمات باز خوانی پاراگراف های کوتاه یا پاسخ به سوالات شنیداری.

website-icon-18   Centro rirtual cervantey

همان طور که در بالا ذکر شد cerverntcs یک مرکز یادگیری مجازی با برخی فعالیت‌های خواندن مرحله به مرحله خوش ساخت است روی کتاب کلیک کنید و برخی پیش خوانی های را انجام دهید. متن را چک کنید سپس به سوالاتی که پس از متن آمده است پاسخ دهید.

نکته مهم! با کمک این پکیج های آموزشی، در کمتر از ۳ ماه به زبان اسپانیایی مسلط شوید! (بدون نیاز به کلاس)


۴- وب‌سایت های برای گسترش دامنه ی لغت تان

هرچه شما در یادگیری زبان بیشتر پیشرفت کنید کلمات جدید تری پیدا می‌کنید این جالب است که شما یک چیز بی نظیر کشف می‌کنید یک اصطلاح اسپانیایی پویا و کلمات عامیانه که این اصطلاحات پر از شخصیت و تاریخ هستند اما میتواند یک کابوس کوچک برای ترجمه ی آن به انگلیسی باشد.

website-icon-18   Speaking Latine

Speaking Latine یک سایت منبع دانش آموز و معلم با هدف زندگی واقعی و یادگیری دقیق اسپانیایی باشد. این سایت یک تن از منابع اصطلاحات عامیانه و لغات کلی دارد و شامل مقالات٬ کتابها ٬ویدیوها ٬وب‌سایت‌هاو پادکست و…هست.

website-icon-18   Quizlet

quizlet website

یک وب‌سایت برای تولید و تهیه ی برخی آزمون‌های تمرینی کوتاه اما ساده و بازی های تحصیلی است شما می‌توانید از quiz (آزمون‌های کوتاه)تهیه شده و توسط دیگران نیز استفاده کنید این مجموعه ی لغات برای یادگیرندگان اسپانیایی پیشرفته مجموعه فلش کارت های عالی هستند. همه‌ی این وب‌سایت‌ها آزاد و رایگان هستند یا دست کم برخی منابع رایگان را پیشنهاد می دهند بنابراین هیچ مانعی نیست که شمارا از پیشرفت و گسترش یادگیری زبان اسپانیایی باز بدارد. باز هم اگر سوالی در هر زمینه ای در زمینه آموزش زبان اسپانیایی دارید با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

زبانمهر

حتما بخوانید!

3 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • جالب بودن .ممنون از زحمتاتون

    پاسخ
  • سپاس از اطلاعات عالی که در اختیار دیگران قرار میدید.

    پاسخ
  • Shahram Sherafatian
    تیر 21, 1399 8:20 ب.ظ

    ضمن تشکر از شما و همکاران گرامی، از اطلاع رسانی تون ممنونم، بسیار عالی بودن. راستی احتیاج به راهنمایی دوستان دارم. شما میدونیدکتابهای
    A manera de ensayo
    و
    Pons escribir cartas español
    رو کجا تهیه کرد، سپاسگزارم از لطف شما خیلی محبت میکنید راهنمایی کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست