در حال یادگیری زبان

7 بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در غرب تهران+ تماس و آدرس

گاما

علاقه خود را در نظر بگیرید: گاهی اوقات از برنامه خود بیرون زده و به یادگیری آنچه علاقه دارید بپردازید. این کار باعث می شود علاقه شما چندین برابر شود. برای مثال اگر علاقه به فوتبال دارید کلمات و اصطلاحات مربوط به فوتبال را بیاموزید و یا اگر عاشق غذا پختن هستید نام مواد غذایی و اصطلاحاتی که برای اندازه گیری مواد غذایی به کار می رود را بیاموزید.

یک فرهنگ لغت همیشه با خود داشته باشید: همراه داشتن یک فرهنگ لغت معتبر می تواند شما را در درک مفهوم کلمات یاری برساند. هر دفعه با یک لغت جدید و به رو می شوید می توانید با جستوجوی آن در فرهنگ لغت ،بدون ترجمه فارسی، معنی آن را بفهمید. امروزه می توان به جای حمل کتاب های سنگین از نرم افزارها یا اپلیشکن های فرهنگ لغت استفده کنید.

در کنار این مطلب بخوانید: چگونه افراد مختلف را در زبان انگلیسی صدا بزنیم؟ 

نوشتن را شروع کنید: یکی از بهترین روش های یادگیر نوشتن است. یکی از مؤثر ترین کارهایی که هنگام مطالعه می توانید انجام دهید یادداشت نظر شخصی در گوشه کتاب است. نظر خودتان را راجب هر دو سه پاراگراف در قالب دو سه خط، کنار همان صفحه به همان زبان بنویسید. تاثیرش فوق العاده بر یادگیری ملموس خواهد بود.

خودتان را با زبان انگلیسی احاطه کنید: سعی کنید در اوقات فراغت خود به انگلیسی فکر کنید یا لست خرید خود را به انگلیسی بنویسید. همواره در محیطی قرار بگیرید که بتوانید انگلیسی صحبت کنید.

مطالب را مرتب تکرار کنید: حتی اگر مطالبی را به صورت کامل آموخته باشید نیز مرتبا آن ها را دوره کنید زیرا احتمال اینکه فراموش کنید زیاد است.

یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی تماشای فیلم ها به زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی است. همچنین گوش کردن آهنگ های انگلیسی همزمان با خواندن متن آهنگ دوتا از مؤثرترین روش ها برای آموزش هر زبانی است.

کلاس های آموزشی: می توانید از کمک استفاده کنید. ثبت نام در کلاس ها و دوره های آموزش زبان و یادگیری از فردی مسلط می تواند روند یادگیری شما را سریع تر پیش ببرد.

بلد باشید: کاربردی ترین اختصارات انگلیسی که باید بلد باشید

ساخت لیست کلمات: از کلمات جدیدی که یاد می گیرید یک لیست بسازید و هر روز سعی کنید با آن ها جمله بسازید. این کار را می توانید با عبارات و اصطلاحات جدیدی که می آموزید نیز انجام دهید و سعی کنید از این اصطلاحات در مکالمات خود استفاده کنید.

دوستان انگلیسی زبان پیدا کنید: امروزه به لطف تکنولوژی و شبکه های اجتماعی به راحتی می توان با فردی در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کرده و صحبت کرد. چت کردن با یک دوست انگلیسی زبان شما را به چالش کشانده و به مرور، تاثیر زیادی در تقویت زبان شما خواهد داشت. همچنین می توانید با زبان آموزانی که مانند شما به دنبال یادگیری هستند آشنا شده و در مورد این موضوع برنامه ریزی کنید و به صورت منظم زمانی در هفته را به چت کردن اختصاص دهید.

نقاط ضعف خود را پیدا کنید: پیدا کردن و از بین بردن نقاط ضعف یکی از مهم ترین اقداماتی است که هنگام آموختن زبان لازم است انجام دهید. شما باید این نقاط ضعف را شناسایی و با تمرین و تکرار آن ها را از بین ببرید حتی اگر این مسیر دشواری برای شما باشد.

غرب ملل

1-آموزشگاه زبان های خارجی سیتاک

  • آدرس و شماره تماس: دارای چهار شعبه در تهران:
  • شعبه جنت آباد : جنت آباد جنوبی، بالاتر از چهارراه لاله، نبش کوچه دهم، پلاک 119 شماره تماس: 02144617558
  • شعبه فردوس: فردوس شرق، بین وفاآذر و عقیل، پلاک 323 شماره تماس:02144055003
  • شعبه صادقیه: فلکه اول صادقیه، گلناز دهم شمالی، پلاک 12 شماره تماس:02144255571
  • شعبه مرزداران: مرزداران، بین ایثار و آریافر، جنب بانک سامان، پلاک 134 شماره تماس:02146129603
  • وبسایت

آموزشگاه زبان های خارجی سیتاک

آموزشگاه زبان های خارجی سیتاک بهترین آموزشگاه زبان در غرب تهران از نظر ماست و با بیش از 15سال تجربه موفق در حوزه آموزش زبانهای خارجی و 4 شعبه فعال در تهران با بهره گیری از کلیه ابزارها و متدهای روز دنیا و استفاده از مدرسین مجرب و باسابقه که همگی دارای مدارک معتبر دانشگاهی و  بین المللی هستند توانسته بالاترین آمار قبولی در آزمون های بین المللی مورد تایید سفارت را کسب نماید.

استفاده از مشاورین مجرب و پشتیبانی های رایگان خصوصی  در آموزش زبان انگلیسی و آیلتس و تافل، برگزاری تمامی دوره‌های زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته به صورت حضوری و آنلاین (فوق فشرده، ترمیک)، برگزاری تمامی دوره ها برای همه سنین از کودکان تا بزرگسالان، برگزاری دوره های بحث آزاد، MOVIE، MUSIC و … فقط بخشی از خدمات این آموزشگاه زبان غرب تهران است. قطعا توصیه ما این است که اگر به غرب تهران دسترسی دارید این آموزشگاه را برای یادگیری زبان در اولویت قرار دهید.

2-آموزشگاه زبان ملل شعبه چیتگر

  • آدرس و شماره تماس: چیتگر، بلوار کوهک، نبش طلوع 3، پلاک 51، آموزشگاه زبان ملل. 02146050052 و 02146050054
  • وبسایت

word image 84906 2

نه تنها رضایت قابل قبولی توسط زبان آموزان فارغ شده یا در حال تحصیل کسب کرده است بلکه نگاهی به اساتید، سرفصل های کامل و متریال های آموزشی آن می اندازیم (و اساتید خوب) به این نکته پی خواهید برد که از آموزشگاههای خوب در غرب تهران است هر چند بهتر است در اولویت دوم یا سوم قرار دهید. آموزشگاه زبان های خارجه ملل در ابتدا با همکاری جمعی از اساتید به صورت یک موسسه زبان، از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه با گذشت بیش از دو دهه فعالیت توانسه اند شعب خود را گسترش دهند.

آموزشگاه زبان ملل با استفاده از متد های آموزشی نوین و با کیفیت در تمام دوره های سنی مختلف (خردسالان، کودکان، نوجوانان، بزرگسالان) اقدام به برگزاری دوره های تخصصی تمامی زبان ها (مکالمه، آزمون های زبان بین الملل و دانشگاهی) می نماید. این مجموعه دارای مشاوره و تعیین سطح رایگان است که نتیجه تا 60 روز اعتبار دارد. دوره های آموزشی مختلفی در آموزشگاه ملل برگزار می شود که می توانید آن ها را در اینجا بینید (لینک دوره های موجود در آموزشگاه). پس از پایان هر دوره، مدرک آن دوره برای دانش پذیران صادر می شود.

گرامر رو یک بار برای همیشه یاد بگیر: آموزش صفر تا صد گرامر با 16 ویدیو و یک پی دی اف

3-آموزشگاه زبان دهخدا

  • آدرس و شماره تماس: جنت آباد جنوبی، نبش خیابان چهارم شرقی، پلاک 64. 02191006191
  • وبسایت

word image 84906 3

نه تنها بهترین اساتید و متریال های آموزشی را ارائه می دهد و اساتید مختلف زبان آن را در غرب تهران جزو بهترین ها می دانند، بلکه قیمت ها نیز نسبت به این موارد عالی ست. دهخدا به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران در منطقه غرب تهران واقع می باشد که با همکاری جمعی از اساتید برتر زبان های خارجی از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و غیره و همچنین آموزش فارسی به غیر فارسی زبانان در سال 1387 کار خود را آغاز نمود.

کلاس های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و آنلاین به شکل های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی برگزار می شود. مشاوره و تعیین سطح رایگان دارد. پس از اتمام دوره زبان انگلیسی بزرگسالان مدرکی معتبر (تحت نظر وزارت آموزش و پرورش کشور) را از سمت آموزشگاه دریافت خواهید کرد که شامل میانگین نمره شما در طول دوره خواهد بود. این مدرک نشان دهنده میزان تسلط شما در زبان انگلیسی می باشد. برای مشاهده دوره های آموزشی به وبسایت مجموعه مراجعه کنید.

4-موسسه زبان ایران اروپا

  • آدرس و شماره تماس: بزرگراه آیت‌الله کاشانی، بین سازمان برنامه و لاله، روبروی منطقه برق قدس. 02149109000
  • وبسایت

word image 84906 4

موسسه زبان ایران اروپا در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران شناخته می شود. این موسسه ارائه کننده دوره‌ های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی است. در حال حاضر بیش از 14000 زبان آموز تنها در غرب تهران دارد. برای مشاهده دوره های موجود به وبسایت مجموعه مراجعه کنید.

ارائه مدرک در مرکز تخصصی زبان انگلیسی ایران اروپا به دو صورت انجام می‌شود: 1) به آن دسته از زبان آموزانی که دوره پیشرفته را به طور کامل و با کسب نمره حد نصاب قبولی به پایان رسانند، مدرک رسمی با مهر موسسه و با درج امضاء مدیر عامل و مدیر کل واحد آموزش اعطاء می گردد. 2) آن دسته از زبان‌آموزانی که دوره‌های تخصصی کوتاه مدت برگزار شده در این موسسه را به طور کامل و با کسب نمره حد نصاب قبولی به پایان رسانند، موفق به دریافت گواهی پایان دوره خواهند شد.

حتما دانلود کنید: 100 درس رایگان کاربردی ترین مکالمات روزمره زبان

5-مجتمع تخصصی زبان کن دو

  • آدرس و شماره تماس: آیت الله کاشانی، بین اباذر و مهران، پلاک 59، طبقه اول غربی. 02144068767
  • وبسایت

word image 84906 5

آموزشگاه زبان کندو کار خود را در سال 87 با همکاری شرکت شکوه آغاز کرد و به مدت 4 سال متوالی یکی از شعبات رسمی شکوه ایران بود. با وجود سابقه درخشان از نظر کیفی کار خود را از سال 91 با عنوان Cando به طور تخصصی آغاز کرد. علاوه بر زبان انگلیسی زبان های دیگر مانند فرانسه، آلمانی و ترکی استانبولی هم آموزش داده می شوند.

این آموزشگاه به طور کاملا تخصصی روی مقطع کودکان و پیش دبستانی با عنوان Clil کار می کند و برای این مقطع کتاب هم توسط سوپروایزر کودکان با اسم این آموزشگاه به ثبت رسیده است. همچنین دوره های نوجوانان و بزرگسال هم با کتاب های موجود در بازار و همچنین با مکمل و کتاب و گرامر Intermediate و basic مخصوص آموزشگاه برگزار می گردد که دارای دوره های متنوع Travel talk است. سیاست آموزشگاه روی آزمون های کمبریج دانشگاه انگلستان می باشد.

6-آموزشگاه زبان آیتاک

  • آدرس و شماره تماس: بزرگراه ستاری، بلوار ناصر حجازی، پروانه شمالی، کوچه 19 پلاک 13. 09101896831 و 02144125700.
  • وبسایت

word image 84906 6

موسسه زبان انگلیسی آیتاک (وحدت سابق) در سال 1384 آغاز به کار نمود. این مرکز در طول بیش از 15 سال فعالیت مستمر در این زمینه، به طور کلی بیش از 18000 زبان آموز در سنین و سطوح مختلف داشته است.

حتما بخوانید: بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی

هم اکنون، این مرکز با برگزاری دوره های ترمیک در سطوح مختلف (از استارتر تا پیشرفته) و در سنین مختلف، از نظر تعداد زبان آموز جزو مراکز برتر محسوب می شود. در کنار دوره های عمومی و ترمیک برای کودکان و نوجوانان و بزرگسالان، در سال های اخیر تمرکز زیادی بر برگزاری دوره های خاص زبان انگلیسی از قبیل: IELTS – TOEFL – GRE – BUSINESS ENGLISH – ESP و … با بهره گیری از اساتید مجرب و با تجربه داشته است.  گواهی فارغ التحصیلی دوره های Intermediate و upper- Intermediate و Advanced ، در پایان این سطوح به زبان آموزان اعطاء می ‌شود.

زبانمهر

حتما بخوانید!

1 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • آرش پارسا
    آبان 17, 1402 2:55 ب.ظ

    سلام! آموزشگاه سیتاک به نظر من جزو خوبای غرب تهران هست
    آموزش آنلاین این روزا خیلی گسترش پیدا کرده و پیداکردن آموزشگاه خوب کار خیلی دشواریه
    ازطرفی آموزش زبان آنلاین یکی از راحت‌ترین و موثرترین روش‌های یادگیری زبان هستش.
    خوب 100 در 100 مهمترین آیتم استاد خوب و بعد مدیریت این استاد خوب هستش.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست